https://www.radioezam.com/uHdR/

بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از کارخانه پیستون ایران

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | منبع: خبرگزاری مهر
بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از کارخانه پیستون ایران

حجت الاسلام و المسلمین حسن شعبانی روز شنبه به مناسبت روز کارگر در بازدید از کارخانه پیستون ایران متعلق به گروه قطعات خودرو هولدینگ عظام گفت : بار اصلی زحمات کشور بر دوش کارگران است و در همه مراحل این قشر در کنار انقلاب بوده و در قضیه تحریم بنزین ایران توسط آمریکا این کارگران زحمت کش پالایشگاه‌ها بودند که ظرف چند روز توانستند ایران را به مرز خط کفایی در بنزین برسانند.
ایشان همچنین افزودند: با اتکا به توانمندهای داخلی می توانیم تحریم ها را شکست دهیم و سکاندار این جنگ اقتصادی بدون شک کارگران و صنایع تولیدی هستند.

بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از پیستون سازی ایران

حجت الاسلام و المسلمین حسن شعبانی: نقش مجموعه‌های کارگری و صنعتی را مهم و اساسی برشمرده و افزودند : اگر تلاش کارگران زحمتکش واحدهای تولیدی و صنعتی نباشد کار کشور مختل می‌شود همان گونه که در بحث تحریم‌ها و 8 سال دفاع مقدس ، کارگران قطعه‌های حساس مربوط به کارخانجات و وزارت دفاع را در داخل تأمین کردند.
وی ادامه داد : بر این اعتقادم که کار فرهنگی خوب در محیط یک کارخانه این است که بتواند انگیزه بیشتری را تزریق کند  و کار فرهنگی کمک حال مدیران مجموعه‌های صنعتی است.



در ادامه این بازدید رحیم شیرین آبادی مدیر عامل پیستون ایران افزودند: کارخانه پیستون ایران طی دو سال ازدیاد تحریم، بالغ بر ۳۵۰ تا ۴۰۰ نفر جذب کار داشته است.
وی بر احداث دو کارخانه مجزا اشاره  و بیان کرد: طی این دوسال قطعات ایرانی تولید شده که نسبت به مشابه خارجی آنها از کیفیت بالایی برخوردار است. شیرین آبادی از ساخت برخی از ملزومات تولید خبر داد همچنین افزود: طی سال گذشته بالغ بر ۵ میلیون و ۱۰۰ عدد قطعه تولید شده که نسبت به رکورد سنوات گذشته حدود ۳۵ درصد افزایش داشته است.
وی با اشاره به تنوع محصولات همگون و ناهمگون در سال ۱۴۰۰ گفت: با وجود مشکلاتی از قبیل نبود نقدینگی و ادارات استان و تهران در بحث مالیات و بانک‌ها و عدم مساعدت، با مشکلات کاری روبرو نیستیم ولی باید حمایت ها از صنعت قطعه سازی و پیستون سازی افزایش پیدا کند.

بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از پیستون سازی ایران

خبر داخلی سازی پوسته گیربکس شش دنده ایران خودرو را در اینجا بخوانید.