https://www.radioezam.com/nO6O/

مسابقات فوتسال نونهالان خراسان شمالی / نایب قهرمانی دختران مهرعظام

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ | منبع: رادیو عظام
رقابت‌های فوتسال دختران نونهال خراسان شمالی با حضور ۴ تیم برگزار شد که کانون بجنورد باشگاه مهرعظام به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کرد.
به نقل از سایت باشگاه مهرعظام؛ مسابقات فوتسال دختران نونهال استان خراسان شمالی با حضور ۴ تیم منتخب مدارس فوتبال بجنورد، هیات فوتبال شیروان، هیات فوتبال اسفراین و کانون بجنورد باشگاه مهرعظام برگزار شد که در پایان دختران مهرعظام به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کردند.
این مسابقات به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت برگزار شد که تیم دختران کانون بجنورد باشگاه مهرعظام با ۳ برد، ۱ مساوی و ۲ باخت بعد از تیم منتخب مدارس فوتبال بجنورد، عنوان نایب قهرمانی را به دست آوردند. هر ۲ باخت تیم مهرعظام مقابل تیم متنخب مدارس فوتبال بجنورد که در ۲ بازی رفت و برگشت حاصل شد.
کانون بجنورد باشگاه مهرعظام از ۹ ماه پیش فعالیت را در بخش آموزش نونهالان شروع کرده و حالا هم ۵۵۰ عضو این کانون هستند که در ۲ بخش دختران و پسران فعالیت می‌کند. از این تعداد ۱۳۵ دختر در فوتسال فعالیت می‌کنند که نکته حائز اهمیت برتری تعداد دختران نسبت به پسران در فوتسال است که نشان از اهمیت دادن به دختران در این کانون دارد.

مسابقات فوتسال نونهالان خراسان شمالی / نایب قهرمانی دختران مهرعظام