https://www.radioezam.com/sKvL/

حضور شرکت مانا در نمایشگاه تحول صنعت خودرو

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ | منبع: رادیو عظام
نمایشگاه تحول صنعت خودرو امسال با حضور پررنگ خودروسازان بزرگ داخلی مثل ایران‌خودرو، سایپا، بهمن موتور، کرمان موتور، مدیران‌خودرو و قطعه‌سازان بزرگ کشور که کار اصلی تامین قطعات خودرو را بر عهده دارند برگزار شد.
هدف از برگزاری این نمایشگاه پرداختن به توانمندی‌های صنعت خودرو و خودکفایی در این صنعت و همچنین حرکت به سمت برقی شدن خودرو بود.
گروه قطعات خودرو عظام با رویکرد جدیدی در این نمایشگاه حضور پیدا کرد و با شرکت مهندسی نوپای خود به نام «عصر ظهور ایده‌های مانا» توان مهندسی خود را در این صنعت به نمایشد گذاشت.
حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت آقای عباس علی‌آبادی، منوچهر منطقی معاون صنایع حمل و نقل، علیمردان عظیمی‌ مدیرعامل ایران‌خودرو، مدیرعامل سایپا محمدعلی تیموری و رسانه‌های مختلف کشور در غرفه‌ی مانا و هم‌صحبت شدن با مدیرعامل مانا مهندس خلدی و همچنین آشنا شدن با قابلیت‌های این شرکت و گروه عظام از دستاوردهای این نمایشگاه بود.
نکته‌ی قابل توجه حضور گسترده‌ی دانشجویان و اساتید از دانشگاه‌های مختلف کشور در غرفه‌ی مانا بود که با شور و اشتیاق فراوان از قطعات الکترونیکی، مکاترونیکی، دستگاه تست بنچ خودروی برقی و تست بنچ شبکه‌ی خودرو دیدن کردند.

حضور شرکت مانا در نمایشگاه تحول صنعت خودرو

حضور شرکت مانا در نمایشگاه تحول صنعت خودرو

حضور شرکت مانا در نمایشگاه تحول صنعت خودرو
برچسب‌ها
نمایشگاه ها