https://www.radioezam.com/9Elq/

حضور عباس ایروانی در جمع "مهرعظامی"های کاشان

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ | منبع: رادیو عظام
عباس ایروانی، بنیانگذار گروه عظام صبح روز جمعه با سفر به کاشان، در تمرینات کانون مهرعظام این شهر حاضر شد.
به نقل از سایت باشگاه مهرعظام؛ بانی باشگاه مهرعظام که به صورت مستمر در تمرینات مهرعظامی‌ها حاضر می‌شود تا از نزدیک در جریان فعالیت‌های کانون‌های مختلف قرار گیرد، روز جمعه (۲۶ آبان‌ماه) و پیش از حضور در مراسم اختتامیه‌ی دومین دوره‌ی جام فوتسال عظام به کاشان سفر کرد و ساعتی را کنار کودکان و نوجوانان عضو مهرعظام گذراند.
عباس ایروانی با حضور در سالن “شهید کتابچی” و همچنین “هفت مهر” تمرینات بچه‌ها در هر دو بخش دختران و پسران را از نزدیک دید و برای دقایقی به دروازه‌بان‌های مهرعظام کاشان ضربه‌ی پنالتی زد که این اقدام، شور و هیجان زیادی را بین بچه‌ها ایجاد کرد. او همچنین خطاب به بچه‌های مهرعظام از ضرورت توجه به تحصیل گفت و تاکید کرد که دانش‌آموزان نخبه که عضو مهرعظام هستند، مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند.
او که اهمیت زیادی به نحوه‌ی برخورد مربیان مهرعظام می‌دهد و نقش آن‌ها را در تربیت کودکان و نوجوانان عضو این خانواده، پررنگ می‌داند، دقایقی را نیز با مربیان صحبت کرد و توصیه‌هایی به آن‌ها داشت. بانی باشگاه مهرعظام به مربیان گفت: «بچه‌ها امانتی در دست شما هستند و باید از هر نظر مراقب سلامتی جسمی و روحی بچه‌ها باشید. مسئولیت شما فقط در آموزش نکات ورزشی خلاصه نمی‌شود و باید در زمینه‌های مختلف در جریان وضعیت زندگی بچه‌ها باشید».
کانون مهرعظام کاشان چند ماهی است که کارش را شروع کرده و یکی از کانون‌های منظم مهرعظام است؛ این کانون تا به امروز حدود ۴۰۰ دختر و پسر در رده‌ی سنی بین ۸ تا ۱۵سال را جذب کرده است.

حضور عباس ایروانی در جمع