https://www.radioezam.com/X3sT/

برگزاری ورزش صبحگاهی در استام‌صنعت

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ | منبع: رادیو عظام
دومین برنامه‌ی ورزش صبحگاهی و مسابقات رادیو عظام ورزش روز دوشنبه 22 آبان ماه ۱۴۰۲ در  کارخانه‌ی استام‌صنعت از زیرمجموعه‌های هلدینگ عظام برگزار شد.

این برنامه با شرکت 500 نفر از همکاران خط تولید و سایر بخش‌ها و با حضور حسن باقری مدیرعامل استام‌صنعت و دیگر مدیران شرکت برگزار شد. مسابقات دو، نرمش صبحگاهی، مسابقات آمادگی جسمانی و همچنین طناب‌کشی، بخش‌های مختلف این برنامه بود.
15نفر از همکاران مرد و 10  نفر از همکاران خانم در مسابقات دو شرکت کردند. مسافت طی شده توسط آقایان دو کیلومتر و در خیابان گلستان هفتم شهرک صنعتی بهارستان بود. خانم‌ها نیز مسابقه‌ی دو خود را با مسافت یک کیلومتر در حیاط کارخانه برگزار کردند. بعد از مسابقه‌ی دو نرمش صبحگاهی در سالن خط تولید با حضور همه‌ی همکاران کارخانه در محیطی شاد و نشاط آور اجرا شد.
در مسابقات آمادگی جسمانی نیز 9 نفر با شرکت در تست‌های هفته گذشته به فینال راه پیدا کرده بودند که باهم به رقابت پرداختند. مسابقات طناب‌کشی هم با حضور چهار تیم در بخش خانم‌ها و هشت تیم در بخش آقایان برگزار شد که در هر تیم 5 نفر حضور داشتند. در پایان برنامه جوایزی به برندگان و مدال‌هایی به نفرات اول تا سوم مسابقات دو و آمادگی جسمانی اهدا شد.
لازم به ذکر است در این روز انتظامات شرکت برای تردد نداشتن ماشین‌ها و حفظ ایمنی شرکت‌کنندگان در مسابقه‌ی دو حضور فعال داشتند. همچنین خانم عبدالعلی‌زاده و آقای اکبری از منابع انسانی استام‌صنعت و دو داور که از پرسنل این شرکت بودند در اجرای این برنامه نقش به سزایی داشتند. ورزش در این مجموعه تنها به این روز محدود نمی‌شود و همکاران کارخانه‌ی استام‌صنعت هر روز در حدود ده دقیقه ورزش صبحگاهی را در دستور کار خود دارند.
دور اول ورزش صبحگاهی رادیوعظام روز شنبه ۱۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ در کارخانه‌ی سازه‌پویش از زیرمجموعه‌های هلدینگ عظام برگزار شده بود و به زودی این برنامه به سایر کارخانه‌های عظام هم خواهد رسید.

برگزاری ورزش صبحگاهی در استام‌صنعت

برگزاری ورزش صبحگاهی در استام‌صنعت

برگزاری ورزش صبحگاهی در استام‌صنعت

برگزاری ورزش صبحگاهی در استام‌صنعت
برچسب‌ها
استام صنعت