https://www.radioezam.com/7LaY/

بازیکن مهرعظام در اردوی تیم ملی نونهالان/ جشنواره‌ی دوم، سکوی پرتاب بازیکنان شد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ | منبع: رادیو عظام
لیست جدید اردوی تیم فوتبال نونهالان دختر در حالی اعلام شد که نام ۱۶ بازیکن مهرعظام نیز در آن به چشم می‌خورد.
به نقل از روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ اردوی استعدادیابی تیم ملی زیر ۱۴ سال دختران ایران در حالی از امروز آغاز شده که نفرات دعوت شده در سه شهر شیراز، کرمانشاه و کرج به تمرین خواهند پرداخت.
در لیست اعلام شده ۱۲۰ بازیکن حضور دارند که در سه شهر مختلف در اردوی استعدادیابی محک خواهند خورد. در اردوی شیراز ۳۴ نفر، در اردوی کرمانشاه ۴۰ و در کرج  نیز ۴۶ بازیکن حضور دارند.
در این میان ۱۶ بازیکن از مهرعظام نیز جزو نفرات دعوت شده به اردو هستند که در هر سه شهر تعیین شده حضور خواهند داشت. نکته‌ی قابل توجه دعوت شدن بخش اعظم این نفرات، از میان بازیکن حاضر در جشنواره‌ی باشگاه مهرعظام است که به تازگی در کردان برگزار شد. ۱۳ بازیکن دعوت شده به این اردوی استعدادیابی، در جشنواره‌ی مهرعظام حضور داشتند که پس از جلب نظر مربیان ملی و استعدادیاب‌های فدراسیون، به اردوی تیم ملی نونهالان دعوت شدند.
به این ترتیب جشنواره‌ی دوم باشگاه مهرعظام در فاصله‌ی کمتر از یک هفته از پایان خود، به یکی از اهداف مهم خود رسید و سکوی پرتاب تعداد قابل توجهی از نفرات شرکت کننده شد.
فوتبالیست‌های نونهال در شیراز تا ۱۸ شهریور و ورزشکاران حاضر در کرمانشاه در روزهای ۲۰ و ۲۱ شهریور و همین‌طور نفرات دعوت شده به اردوی کرج نیز در روز ۱۹ شهریور زیر نظر مربیان تیم ملی تمرین خواهند کرد.
نفرات دعوت شده از کانون‌های مختلف مهرعظام به اردوی تیم ملی نونهالان از کانون رشت، زهرا نژادعلی، از کانون گرگان، فاطمه ممشلی، رژینا شهبازی و یاسمین بیرجندی دعوت شده‌اند. همچنین ازکانون قزوین، آیلار طاهرخانی، آرمیتا طاهرخانی، نیایش رحمانی و فاطمه اله وردلو و از کانون شیراز، حدیث قاسمی، ویدا صفری، مرضیه بازیار، ستایش جعفری در این اردو شرکت دارند.  از کانون بندرعباس نیز هلیا هاشمی و از کانون تبریز، سما برزگری، فرناز لطفی، سوناز میرحبیبی در اردو هستند.

بازیکن مهرعظام در اردوی تیم ملی نونهالان/ جشنواره‌ی دوم، سکوی پرتاب بازیکنان شد