https://www.radioezam.com/z2jm/

قدردانی از مدرسین داخلی شرکت پایاکلاچ

تاریخ انتشار: ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ | منبع: رادیو عظام
روز یکشنبه 5 شهریور 1402 به رسم قدرانی، تعدادی از مدرسین داخلی شرکت پایاکلاچ از زیرمجموعه‌های هلدینگ عظام گرد هم آمدند و حق‌التدریس ‌آن‌ها به ایشان اهدا شد.

واحد آموزش شرکت پایاکلاچ، به مدرسین داخلی اهمیت ویژه‌ای می‌دهد و سازمان سعی می‌کند در دوره‌های زمانی شش ماهه به جبران خدمات این دسته از همکاران بپردازد. در همین راستا حق‌التدریس تعدادی از مدرسین داخلی در هفته‌ی اول شهریور ماه پرداخت شد. البته این فرایند نیاز به اصلاح و به روزآوری دارد و این موضوع در دستور کار واحد آموزش پایاکلاچ قرار گرفته است.
برگزاری برنامه‌های آموزشی در راستای تحقق اهداف سازمانی یکی از بزرگترین دغدغه‌های واحد منابع انسانی پایاکلاچ است و در این راستا مدرسین داخلی کمک بسیار بزرگی برای سازمان به حساب می‌آیند. به همین علت پرسنلی که پتانسیل و دانش فنی تدریس را دارند، طبق رویه‌ی اجرایی سازمان شناسایی می‌شوند و قبل از اجرای دوره‌ها سرفصل‌های مورد نیاز و همچنین محتوای آموزشی تهیه شده را با واحد آموزش بررسی می‌کنند.
بیان مثال‌های واقعیِ محیط کار و مسائل و چالش‌هایی که کارکنان با آن‌ها هنگام انجام وظایف شغلی مواجه هستند، ساده‌سازی آموزش و استفاده از زبان و دایره واژگانی که برای شرکت‌کنندگان آشنا و ملموس است، در دسترس بودن مدرس در تمام ساعات کاری و … از مزایای استفاده از مدرسین داخلی سازمان است.

قدردانی از مدرسین داخلی شرکت پایاکلاچ