https://www.radioezam.com/mpRc/

اختتامیه‌ی جشنواره ورزشی دختران باشگاه مهر عظام

تاریخ انتشار: ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ | منبع: رادیو عظام
 
اختتامیه‌ی دومین جشنواره ورزشی دختران مهرعظام روز شنبه 4 شهریور ماه 1402 در مجتمع فرهنگی تفریحی ایثار واقع در کردان با قهرمانی کانون گرگان برگزار شد.
در مراسم اختتامیه‌ی این جشنواره عباس ایروانی، بنیان‌گذار هلدینگ عظام، علی کفاشیان رئیس هیئت مدیره، علی پارسی مدیرعامل باشگاه و همچنین حسین شمس سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال حضور داشتند. در این برنامه سرمربیان تیم‌های ملی بانوان کشور مریم آزمون(سرمربی تیم ملی بزرگسالان) مریم جهان نجاتی(سرمربی تیم ملی جوانان) و شادی مهینی(سرمربی تیم ملی نوجوانان) مشغول ارزیابی نفرات مستعد بودند.
در این روز عباس ایروانی با تک‌تک دختران شرکت‌کننده در این مسابقات گپ و گفت داشت. بعد از صرف صبحانه نیز ایشان به دروازه‌بان های تیم‌های به فینال رسیده پنالتی زد.
در روز پایانی جشنواره مسابقات رده‌بندی و فینال برگزار شد که تیم دختران گرگان با برتری ۲ بر یک مقابل کانون شیراز، قهرمان دوره گذشته به مقام قهرمانی رسید و جام قهرمانی دومین دوره را به خانه برد. در دیدار رده‌بندی هم کانون تبریز با یک گل مقابل بیرجند برنده شد و به مقام سومی دست پیدا کرد. این دوره از مسابقات فوتبال دختران جشنواره‌ی مهرعظام با حضور 14 کانون شیراز، زاهدان، بم، اسلامشهر، قزوین، خرمشهر، کردستان، بندرعباس، مشهد، رشت، تبریز، گرگان، بجنورد و بیرجند و حضور 200 ورزشکار در رده سنی زیر 15 سال برگزار شد که در پایان بهترین‌های مسابقات معرفی شدند.
دینا قربانی از کانون شیراز خانم گل مسابقات شد و عنوان بهترین بازیکن هم به تینا قربانی تعلق گرفت.
لازم به ذکر است دومین دوره جشنواره ویژه پسران و در رشته فوتبال از روز دوشنبه آغاز می‌شود. در سال گذشته ۶ بازیکن از این جشنواره به اردوی تیم‌های ملی راه یافتند.