https://www.radioezam.com/j5Aw/

اردوی فرهنگی تفریحی رادیوعظام در کاخ گلستان و کاخ سعدآباد

تاریخ انتشار: ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ | منبع: رادیو عظام
 
چهارشنبه و پنج‌شنبه اول و دوم شهریور ماه و در ادامه‌ی سری جدید برنامه‌های رادیوعظام مدرسه این بار این تیم به همراه فرزندان پرسنل گروه مدیریت بازار از کاخ گلستان و مجموعه کاخ‌های سعدآباد بازدید کردند.
تیم رادیو عظام روز چهارشنبه با حدود پنجاه نفر از فرزندان پرسنل رادمان از سایت شورآباد به سمت کاخ گلستان حرکت کردند. زمان بازدید از ساختمان‌ها و قسمت‌های مختلف محوطه‌ی کاخ، راهنمای تور که گروه را همراهی می‌کرد توضیحاتی درباره‌ی مکان‌ها و وقایع تاریخی به بچه‌ها می‌داد. پس از آن بچه‌ها برای صرف ناهار و بازی به پارک شهر رفته و برنامه با اهدای هدایایی به اتمام رسید.
روز پنج‌شنبه نیز برنامه‌ای برای فرزندان پرسنل سایت نشان و ساختمان آرژانتین برگزار شد و بچه‌ها با همراهی گروه رادیو عظام از دو مبدا مختلف به کاخ سعدآباد آمدند. در این روز کودکان و نوجوانان به همراه راهنمای تور از کاخ سبز، کاخ سفید و موزه‌ی برادران امیدوار بازدید کردند و پس از آن برای بازی و صرف ناهار به پارک قیطریه رفتند. برنامه‌ی روز پنج‌شنبه هم با اهدای هدایایی به بچه‌ها و گرفتن عکس دسته‌جمعی به پایان رسید.
در مجموع حدود 100 نفر از فرزندان 9 تا 16 ساله‌ از گروه مدیریت بازار دراین اردوی تفریحی شرکت کردند. این برنامه پیش از این نیز برای کارخانه پیستون ایران و استام‌صنعت برگزار شده بود و امیدواریم به زودی فرصت اجرای آن در تک تک کارخانه‌های گروه بزرگ عظام فراهم شود.