https://www.radioezam.com/4XwY/

انعقاد تفاهم‌نامه‌ی همکاری مشترک سه‌جانبه در شرکت پایاکلاچ

تاریخ انتشار: ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ | منبع: رادیو عظام
جلسه انعقاد تفاهم‌نامه‌ی همکاری مشترک بین شرکت پایاکلاچ از زیرمجموعه‌های هلدینگ عظام، مرکز تربیت مربی پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان گیلان برگزار شد.
این جلسه با حضور مهندس شمسایی مدیرعامل پایاکلاچ، دکتر پورنصیر مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای، دکتر علیمردانی معاون آموزش مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای کشور، آقای رحیمی رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای مرکز شهید انصاری رشت، آقای رفیع زاده معاون آموزش پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل فی و حرفه‌ای گیلان و جمعی دیگر از همکاران روز ۳۱ مرداد در دفتر مدیرعامل شرکت پایاکلاچ برگزار شد.
این تفاهم‌نامه با هدف پیوند بین مربیان باسابقه‌ی فنی و حرفه‌ای و صنعت کشور، به‌روزآوری و افزایش تجربه‌ی مربیان در راستای انتقال صحیح مهارت به کارجویان منعقد گردید.
طرح کاربینی (تجربه‌اندوزی) مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در بازار کار توسط مرکز تربیت مربی کشور و از سال ۱۴۰۰ شروع شده است. در همین راستا و با هدف حضور پررنگ مربیان در صنایع و آشنایی آنان از نزدیک با فرآیندهای اجرایی، مقرر شده است در چارچوب برنامه‌های اجرایی توانمندسازی مربیان، هر مربی به میزان ۳۰ تا ۱۲۰ ساعت در صنعت مربوط به رسته‌ی خود و با توجه به نیازهای منطقه مشغول تجربه‌اندوزی شود که این میزان ساعت قابل افزایش است.