https://www.radioezam.com/abPX/

درگذشت مهسا قادری از پرسنل استام‌صنعت

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ | منبع: رادیو عظام
مهسا قادری دختر خوب، شاد و با اخلاق استام‌صنعت از زیرمجموعه‌های هلدینگ عظام چهارشنبه‌ی هفته‌ی گذشته دار فانی را وداع گفت.

مهسا قادری یکی از نیروهای کار این کارخانه بود و از سال ۱۴۰۲ با مجموعه همکاری می‌کرد. او روز چهارشنبه ۱۸ مرداد ساعت ۱۹ با حال مساعد وارد شرکت شد و حدود ساعت ۸ و ربع ناگهان دچار مشکلات جسمی شدید شد. مراجعه‌ به اورژانس و رساندن او به بیمارستان کوثر هم فایده‌ای نداشت و متاسفانه خانم قادری دار فانی را وداع گفت.
از لحظه‌ی اول شرکت استام‌صنعت بنا بر وظیفه‌ای که بر دوش خود احساس می‌کند کنار خانواده‌ی ایشان بوده است. در روز پنج‌شنبه جمعی از مدیران و همکاران جهت عرض تسلیت و همدردی به دیدن خانواده‌ی ایشان رفته‌اند.
مراسم تشیع مهسا قادری نیز روز جمعه با حضور خانواده، مدیرعامل، مدیران و همکاران استام‌صنعت در بهشت زهرای تهران برگزار شد.
در روز شنبه ۲۱ مرداد نیز از ساعت ده و نیم صبح مراسم کوتاهی در بخش تولید، خط روتور، محل کار ایشان، با حضور مدیرعامل، مدیران و کلیه‌ی همکاران در کارخانه استام‌صنعت برگزار شد. در این برنامه ابتدا تلاوت قرآن و بعد هم صحبت‌های خانم عبدالعلی‌زاده منابع انسانی، آقای رنجی مدیر تولید و در پایان صحبت‌های مدیریت عامل ایراد شده. این مراسم با نثار صلوات و فاتحه برای شادی روح و پخش حلوا و خرما پایان یافت.
نکته قابل توجه مرگ همکار استام‌صنعت چشمهای زیبایش بود که توسط خانواده‌ی وی اهدا شده است.
رادیو عظام این ضایعه را به خانواده‌ی ایشان و خانواده‌ی بزرگ عظام به خصوص همکاران استام‌صنعت تسلیت می‌گوید.