https://www.radioezam.com/jlJD/

مهرعظام در راه امضای تفاهم‌نامه‌ی همکاری با بارسلونا و دانشگاه مارست اسپانیا

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۲ | منبع: رادیو عظام
جلسه‌ی هماهنگی مسئولان باشگاه مهرعظام با نماینده‌ی دانشگاه فوتبال مارست اسپانیا و باشگاه بارسلونا برگزار و در زمینه‌ی امضای تفاهم‌نامه‌ی همکاری بحث و تبادل نظر شد.
به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مهرعظام؛ در این جلسه که با حضور علی کفاشیان رئیس هیئت‌مدیره و علی پارسی مدیرعامل باشگاه مهرعظام برگزار شد، نماینده‌ی دانشگاه فوتبال مارست اسپانیا به تشریح فعالیت‌های این دانشگاه پرداخت.
بحث و تبادل نظر پیرامون امضای تفاهم‌نامه میان باشگاه مهرعظام و دانشگاه مارست و همینطور همکاری با باشگاه بارسلونا، از جمله موضوعات مطرح شده در این جلسه بود که قرار است طی روزهای آینده، به امضای این تفاهم‌نامه‌ها منجر شود.
مارست (Marcet) دانشگاهی در رشته‌ی فوتبال است که در زمینه‌ی آموزش آکادمیک و عملی این رشته در قالب آکادمی فعالیت می‌کند. همچنین برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی برای مربیان، ورزشکاران و حتی مدیران، بخش‌های مهم فعالیت‌های مارست به حساب می‌آید.
برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مربیان برگزیده‌ی باشگاه مهرعظام، اعزام استعدادهای برتر به کمپ‌های آموزشی آکادمی مارست و باشگاه بارسلونا و همینطور امکان استفاده از علم روز فوتبال در مسیر رشد باشگاه، از مهم‌ترین موارد مطرح شده در این جلسه بود که قرار شد در نگارش تفاهم‌نامه در نظر گرفته شود.
امیر حسینی رئیس انجمن ورزش شرکت‌ها و کاظم اولیایی مدیرعامل سابق استقلال نیز در این جلسه حضور داشتند.

مهرعظام در راه امضای تفاهم‌نامه‌ی همکاری با بارسلونا و دانشگاه مارست اسپانیا

مهرعظام در راه امضای تفاهم‌نامه‌ی همکاری با بارسلونا و دانشگاه مارست اسپانیا