https://www.radioezam.com/pvqF/

دو بازیکن دیگر مهرعظام در تیم ملی نوجوانان

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ | منبع: رادیو عظام
بعد از حضور موفقیت‌آمیز سه بازیکن مهرعظام در ترکیب تیم ملی نوجوانان، دو بازیکن دیگر این باشگاه از کانون‌های شیراز و قزوین به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مهرعظام؛ دینا قربانی از شیراز و نیایش رحمانی از کانون قزوین که در فستیوال سال گذشته مهرعظام به ترتیب به عنوان خانم گل و تکنیکی‌ترین بازیکن انتخاب شدند، به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شدند تا طی دو روز اردوی استعدادیابی، زیر ذره‌بین کادر فنی تیم زیر ۱۷ سال ایران قرار بگیرند. این اردوی انتخابی از تاریخ ۲۵ خرداد ماه به مدت دو روز به میزبانی شهر رشت برگزار می‌شود و پس از آن بهترین‌های این اردو به ترکیب قبلی تیم ملی اضافه می‌شوند.

پرنیا رحمانی، ستایش مرادی و فاطمه نوری، بازیکنانی هستند که در مرحله‌ی نخست رقابت‌های قهرمانی آسیا، تیم ملی زیر ۱۷ سال ایران را در اردن همراهی کردند؛ بازیکنانی که نظر کادر فنی تیم ملی را جلب کرده‌اند و به احتمال بسیار زیاد در ترکیب نهایی برای اعزام به مرحله بعدی رقابت‌های قهرمانی آسیا نیز حضور دارند. این بازیکنان به همراه ۲۰ بازیکن دیگری که به اردن رفتند، در کنار بازیکنان برگزیده اردوی انتخابی در رشت، در اردویی که از ابتدای تیرماه آغاز می‌شود، حاضر می‌شوند. قرار است بعد از سه مرحله اردو در تیر و مردادماه، نفرات نهایی برای حضور در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا انتخاب شوند.

دو بازیکن دیگر مهرعظام در تیم ملی نوجوانان

دو بازیکن دیگر مهرعظام در تیم ملی نوجوانان