https://www.radioezam.com/rmPi/

بندرعباس، عضو تازه وارد مهرعظام

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ | منبع: رادیو عظام
با گسترش فعالیت‌های باشگاه مهرعظام در شهرهای جدید، کانون بندرعباس این باشگاه نیز راه اندازی شد.

به گزارش باشگاه فرهنگی ورزشی مهرعظام؛ بعد از مدتی توقف در راه‌اندازی کانون‌های جدید، بندرعباس یکی از اولین شهرهایی است که در سال جاری به خانواده‌‌ی مهرعظام اضافه می‌شود.
طی هفته‌های گذشته مقدمات آغاز فعالیت کانون‌ بندرعباس فراهم و طرحی در قالب استعدادیابی اجرا شد تا کودکان و نوجوانانی که استعداد ورزشی دارند و علاقه‌مند به فعالیت در رشته‌های فوتبال، فوتسال و دوومیدانی هستند، فرصت حضور در کانون را پیدا کنند.
مسئولیت کانون بندرعباس بر عهده‌ی منصور روشن قیاس گذاشته شده؛ مدیری که سال‌ها ریاست هیئت دوومیدانی استان هرمزگان را بر عهده داشته است. او هم گروهی از مربیان فعال زیر نظر هیئت‌های فوتبال و دوومیدانی و اهالی ورزش استان را جذب کرده که بازوان باشگاه مهرعظام در بندرعباس باشند.
طرح استعدادیابی نیز توسط همین افراد انجام شده و قرار است از روز دوشنبه هشتم خردادماه مراحل ثبت‌نام از کودکان و نوجوانان مستعد انجام شود.
با توجه به تعداد کودکان و نوجوانانی که در زمین‌ها و سالن‌های مختلف تست داده‌اند، پیش‌بینی می‌شود فعالیت رسمی این کانون با ۳۵۰ کودک و نوجوان آغاز شود. با در نظر گرفتن روندی که برای آغاز فعالیت طی شده و دقت نظری که در جذب افراد صورت گرفته، پیش‌بینی می‌شود، بندرعباس یکی از کانون‌های فعال باشگاه مهرعظام باشد.

بندرعباس، عضو تازه وارد مهرعظام