https://www.radioezam.com/wizb/

استقبال مردم از عمارت مسعودیه در نوروز ۱۴۰۲

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ | منبع: رادیو عظام
نوروز امسال عمارت مسعودیه به صورت رایگان میزبان شهروندان تهرانی و مسافران بود. آمارها نشان می‌دهد در این مدت بیش از سیزده هزار نفر از این مجموعه‌ی تاریخی بازدید کردند.

به گزارش رادیو عظام و به نقل از سعید تجریشی مدیر عمارت مسعودیه‌ی تهران برنامه‌هایی برای حضور گردشگران در مجموعه تدارک دیده شده بود. در ابتدا برای معرفی این بنا بازدیدکنندگان بروشوری دریافت می‌کردند. علاوه بر این در قسمت ورودی تابلوهایی برای نشان دادن موقعیت عمارت مسعودیه گذاشته شده بود. هر یک ساعت نیز تور داخلی معرفی مجموعه برگزار می‌شد. راهنماهای گردشگری مستقر در مجموعه بازدیدکنندگان را در یک مسیر تعریف‌شده هدایت می‌کردند و به مدت نیم ساعت تا ۴۰ دقیقه توضیحاتی درباره‌ی قدمت و وضعیت عمارت می‌دادند. نمایشگاهی از عکس‌های تاریخی تهران قدیم و معاصر و کارگاه اوریگامی برای کودکان و بزرگسالان از دیگر برنامه‌های مجموعه بود.

در ایام نوروز درهای عمارت مسعودیه از ساعت نه صبح تا شش بعد از ظهر به روی مردم باز بود و هر روز تقریبا ۱۵ تا ۱۶ تور برگزار می‌شد که با استقبال خوبی از طرف مردم مواجه شد. بازخوردها نشان داد مردم تغییرات مجموعه‌ی مسعودیه را احساس کرده‌اند و می‌توان در آینده ایده‌های متنوعی را در این فضا اجرا کرد.

استقبال مردم از عمارت مسعودیه در نوروز ۱۴۰۲

استقبال مردم از عمارت مسعودیه در نوروز ۱۴۰۲

استقبال مردم از عمارت مسعودیه در نوروز ۱۴۰۲