https://www.radioezam.com/UfzT/

برنامه‌ی کاری کارخانه‌های عظام در نوروز ۱۴۰۲

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ | منبع: رادیو عظام
کارکنان بسیاری از ادارات و سازمان‌ها از روز پنجم فرودین سر کار خود حاضر می‌شوند. کارخانه‌های زیرمجموعه‌ی هلدینگ عظام نیز با توجه به شرایط تصمیم‌های متفاوتی را برای زمان شروع کار اتخاذ کرده‌اند.
در برنامه‌ی کاری مجموعه‌ی قطعات خودروی عظام تعدادی از کارخانه‌ها در تعطیلات عید فعالیت داشته و تعدادی شروع کار را به چهاردهم فروردین موکول کرده‌اند. به طور مثال در کارخانه‌ی سازه پویش اشتهارد بخش پلیمر در نیمه‌ی دوم عید سرکار بوده ولی سایت جاده مخصوص تعطیل است و تنها کارکنان نگهداری و تعمیر و تعدادی از پرسنل خدمات حضور دارند. در گروه مدیریت بازار تمام کارخانه‌ها پس از سیزده روز تعطیلات کار را شروع می‌کنند و فقط نگهبان‌ها در ایام نوروز فعالیت خود برای حفظ امنیت محیط ادامه می‌دهند. بخش تولید کارخانه‌ی پیستون تبریز هم تعطیل است ولی بخش تعمیرات به همراه چند نفر از پرسنل در بخش‌های مختلف و همچنین انتظامات مشغول کارند. در کارخانه‌ی تاراذوب نیز تنها کارکنان تعمیرات و نگهداری از روز پنجم فروردین کار را شروع کرده‌اند.
با وجود این تفاوت در برنامه‌ها همه‌ی کارخانه‌ها در تلاش‌اند تا سال ۱۴۰۲ در مسیر توسعه حرکت کنند و با رفع موانع و مشکلات سال قبل، پیشرفت قابل توجهی داشته باشند.