https://www.radioezam.com/cUMm/

برگزاری ضیافت پایان سال ۱۴۰۱ در هلدینگ عظام

تاریخ انتشار: ۰۵ فروردین ۱۴۰۲ | منبع: رادیو عظام
روز چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ضیافت پایان سال گروه عظام با حضور بنیان‌گذار هلدینگ عظام و مدیران این مجموعه برگزار شد.
این ضیافت که "یک از هزار" نام داشت بر روی مسئولیت‌های اجتماعی هلدینگ عظام متمرکز بود. در این برنامه به خواست عباس ایروانی بخش‌های مختلف مسئولیت‌های اجتماعی و سفیران آن معرفی شدند. دکتر ابراهیمی سفیر مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه‌ی فرزندان معنوی، خانم دکتر کاوه در حوزه‌ی توانبخشی، آقای اوجانی در حوزه‌ی مدرسه‌سازی و آقای شیرزادی در حوزه‌ی رسانه معرفی شدند و تندیس دریافت کردند. یک جایزه‌ی ویژه نیز به مهدیه حسینی کارشناس HSE کارخانه‌ی استام صنعت اهدا شد. در ادامه سه نفر از همکاران روایت‌هایی از تاثیر فعالیت‌های گروه مسئولیت‌‌های اجتماعی عظام در جامعه ارائه کردند و کلیپی نیز در این زمینه پخش شد. 
یکی دیگر از نکات قابل توجه این برنامه توجه به حفظ محیط‌زیست و منابع طبیعی بود. در همین راستا به هر یک از مدیران بذری داده شد که روی بسته‌ی آن شعار "یک از هزار به زیبایی رویش" نوشته شده بود. 
سخنرانی عباس ایروانی بخش دیگر این مراسم بود. آقای ایروانی در صحبت‌هایش علاوه بر تشکر از عملکرد مدیران عظام، سالی پربارتر را برای مجموعه‌ آرزو کرد. همچنین قرار شد از سال ۱۴۰۲ به یکی از شرکت‌های زیرمجموعه‌ی هلدینگ عظام که در امر مسئولیت‌های اجتماعی فعال‌تر است هدیه‌هایی داده شود.

برگزاری ضیافت پایان سال ۱۴۰۱ در هلدینگ عظام







برگزاری ضیافت پایان سال ۱۴۰۱ در هلدینگ عظام