https://www.radioezam.com/qZLn/

افتتاح مدارس مهرعظام در استان خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | منبع: رادیو عظام
افتتاح مدارس مهرعظام در استان خوزستان

به گزارش رادیو عظام ۴ پروژه آموزشی در مناطق روستایی «ایذه» و «دهدز» افتتاح شد که از مجموع این پروژه‌های آموزشی؛ سه مدرسه در «ایذه» و یک مدرسه در «دهدز» است. 

بر اساس این گزارش، دبیرستان پسرانه متوسطه اول «مهر عظام» در «روستای کولفرح»، دبستان «مهرعظام» در «روستای نوترکی» و دبیرستان متوسطه اول «مهرعظام» در «روستای فرام» از پروژه‌های آموزشی شهرستان «ایذه» و دبستان «مهر عظام» در «روستای کلخواجه موزوم» از جمله مدارس افتتاح شده در مناطق روستایی است.
گزارشگر رادیو عظام بیان کرد، باور کنید یا نه تا پیش از اینکه مدارس دو کلاسه «مهر عظام» افتتاح شوند، در روستای کلخاجه از بخش دهدز، و روستاهای فارم، نوترکی و کولفرح در ایذه کلاسهای درس سنگی بوده‌اند.
نسیم خوش «مهر عظام» در مسیر بدون توقف خود و در راستای قولی که بنیان‌گذارش، عباس ایروانی، برای ساخت هزار کلاس درس در سراسر ایران داد حالا  به ایذه و دهدز در استان خوزستان رسید، مدارس سنگی ویران شد و مدارس دو کلاسه  «مهر عظام» هشت، نه، ده و یازده افتتاح شد. حالا فرزندان روستاهای دوردست استان زرخیز خوزستان، بختیاری های سختکوش و نازنین در دل رشته کوههای زاگرس، که از مناطق کم برخوردار کشور هستند، عظام و مهر عظام را به خوبی می‌شناسند و  چقدر  نجابت چشمان این مردم نازنین تو را به احترام وامی‌دارد.‌