https://www.radioezam.com/xM1D/

تامین واکسن کرونا برای کارکنان گروه عظام و خانواده‌ کارکنان

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۰ | منبع: رادیو عظام
پیام جناب آقای عباس ایروانی بنیان‌گذار هلدینگ عظام



کارکنان محترم گروه عظام
در روزهایی که در سنگر جنگ اقتصادی و زیر فشار تحریم‌های ظالمانه، در کنار هم برای پیشبرد اهداف تولید تلاش می‌کنیم، سایه شوم ویروس منحوس کرونا بر زندگی تک تک ما سایه افکنده است. هر روز خبر تلخی به گوش می‌رسد و غم از دست دادن عزیزان، ذهن و جان ما را آزرده می‌سازد. 
در ماه‌های گذشته ۳ نفر از کارکنان خدوم گروه عظام از میان ما رفته‌اند و خانواده و عزیزانشان همچون ما در سوگ از دست دادنشان نشسته‌اند. 

فرزندان من
از مدتی قبل که خبر کشف واکسن کرونا اعلام شد، تمام تلاش خود را برای تامین واکسن برای کارکنان گروه عظام و حتی خانواده ایشان به کار بردم ولی با موانع متعدد قانونی و فرایندی مواجه شدم و  تاکنون به نتیجه مورد نظر نرسیده‌ام. 
از آنجا که سلامت تک تک اعضا خانواده بزرگ عظام دغدغه روز و شب من شده است و امیدی به تدابیر موجود در نظام سلامت کشور ندارم، از شما می‌خواهم تمامی امکانات خود را برای تهیه واکسن برای کارکنان به کار گیرید.
پیگیری‌های ما برای تامین واکسن ادامه خواهد داشت ولی در صورتیکه هر یک از کارکنان به نحوی بتواند واکسن یک یا چند نفر از همکاران را از مراجع معتبر تامین نماید، مبلغ یک میلیون تومان به عنوان هزینه واکسن برای هر نفر از کارکنان توسط عظام تامین خواهد شد تا قدم به قدم به واکسیناسیون جمعی دست پیدا کنیم. 

 
برای شما و خانواده محترم و تمامی مردم سرزمینم آرزوی سلامتی دارم
عباس ایروانی
۱۹ تیر ماه ۱۴۰۰