https://www.radioezam.com/ZFmW/

چشم انداز آینده مایکروسافت در اتاق جلسات

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | منبع: The Verge

چشم انداز آینده مایکروسافت در اتاق جلسات

مایکروسافت در حال تبلیغ خدمات Teams Rooms و سخت افزار مجاز خود به عنوان بهترین راه برای امکان جلسات ترکیبی در محل کار است.

مقامات مایکروسافت بر اساس تجربه و تحقیقات خود در شرکت مایکروسافت در حال پخش ویدئویی جدید هستند که در آن نشان می‌دهد جلسات ترکیبی آینده چگونه صورت می‌گیرد. مدیرعامل مایکروسافت Satya Nadella علاوه بر این ویدئو، یک پست در LinkedIn در مورد آخرین تفکرات این شرکت در مورد کارهای ترکیبی و همچنین برخی منابع برای مشتریانی که علاقه‌مند به استفاده همه جانبه از فن آوری‌های مایکروسافت هستند انتشار داده است.

چشم انداز آینده مایکروسافت در اتاق جلسات


نکته جالب در مورد آخرین چشم انداز مایکروسافت برای جلسات آینده این است که امروزه این فناوری قابل دستیابی است. محور اصلی وقوع آن، دو سرویس است که مایکروسافت می‌فروشد. یکی Teams Rooms Standard و دیگری Teams Rooms Premium نامیده می‌شود که سرویس دستکش سفید مایکروسافت را با دستکش سفید به اتاق‌های جلسات اضافه می‌کند. این‌ها خدمات مستقر در تیم‌های است برای راه اندازی و مدیریت اتاق‌های کنفرانس.

سه سناریوی برجسته مایکروسافت در آخرین ویدئو خود مربوط به سه فضای متفاوت و کوچک است: یک اتاق تمرکز، فضای متوسط و یک فضای بزرگ.

کوچکترین این اتاق ها، Focus Room ، دارای یک پانل Teams ، یک نمایشگر 60 اینچی ، سیستم Teams Rooms ، یک اسپیکر هوشمند ، یک دوربین دید 180 درجه و یک دوربین محتوا است. این دستگاه‌ها همه از خود مایکروسافت و شرکای سخت افزاری دارای مجوز Teams-Rooms در دسترس هستند. Large Space خواستار پنل Teams ، دو نمایشگر 70 اینچی، سیستم Microsoft Teams Room ، میکروفن سقفی و DSP ، دو بلندگو، دوربین ردیابی بلندگو و یک سطح 85 اینچ Surface Hub است.

سیستم دوربین و بلندگو در اتاق جلسات هزاران دلار هزینه دارد. هزینه دستگاه 85 اینچی سرفیس هاب، به خودی خود، تقریباً 22000 دلار هزینه دارد. هزینه اشتراک یک اتاق معمولی برای اتاق، هر ماه 15 دلار است. Teams Room Premium ماهیانه 50 دلار برای هر دستگاه هزینه دارد.

 مایکروسافت همچنین مجموعه ای از لیست‌های بررسی منابع انسانی و الگوهایی را که خود برای کمک به مدیران در زمینه زمان و چگونگی کار کردن از راه دور کارمندان حداقل، در بخشی از این پروژه در دسترس قرار داده است.