https://www.radioezam.com/pkjA/

افزایش 36 درصدی بازدیدکنندگان اوشن پارک در نوروز ۱۴۰۱

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | منبع: رادیو عظام
افزایش 36 درصدی بازدیدکنندگان اوشن پارک در نوروز ۱۴۰۱
تم پارک آبی اوشن در نوروز ۱۴۰۱ با استقبال بی‌نظیر گردشگران نوروزی مواجه شد و در مقایسه با نوروز سال قبل، شاهد افزایش ۳۶ درصدی بازدیدکننده‌ها بود.
به گزارش رادیوعظام، نوروز ۱۴۰۱ اوشن پارک به عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین تفریحات کیش شناخته شد و توانست رکورد خود را در مقایسه با سال‌های قبل بشکند. اوشن در نوروز، میزبان 11 هزار و 338 مسافر میهمان نوروزی بود. 
در دو سال گذشته ویروس کرونا زخمی عمیق بر پیکره اقتصاد جهان گذاشت و موانع و مشکلات زیادی را در مراکز گردشگری و تفریحی به وجود آورد؛ زنجیره خدمات گردشگری در سراسر جهان تحت تاثیر این جهانگیری قرار گرفت و اوشن پارک هم از این قائده مستثنی نبود. 
اوشن پارک در نوروز ۱۳۹۹ به علت اهمیتی که برای سلامتی کارکنان و مهمانان قائل بود خودجوش به قرنطینه درآمد و با تعطیلی کامل پارک به استقبال مهار ویروس کرونا رفت اما پس از گذر از پیک دوم کرونا و بعد از گذشت حدود سه ماه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و دریافت مجوز از سازمان بهداشت فعالیت خود را از سر گرفت.
عدم مهار ویروس کرونا، تمایل پایین و نگرانی افراد برای سفر را در پی داشت و در نوروز ۱۴۰۰ گردشگران کمتری در مقایسه با سال‌های قبل به جزیره کیش سفر کردند. 
این موضوع باعث شد که اوشن پارک تنها از نیمی از ظرفیت خود استفاده کند و در طول تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ فقط میزبان ۸ هزار و ۳۳۲ نفر بود.
اما نوروز امسال با واکسیناسیون عمومی و کنترل نسبی ویروس کرونا، گردشگران با آسایش خاطر بیشتری از سفرهای نوروزی استقبال کردند؛ اوشن پارک نیز مورد استقبال بینظیر مسافران قرار گرفت و در این ایام میزبان ۱۱۳۳۸ نفر بود.

افزایش 36 درصدی بازدیدکنندگان اوشن پارک در نوروز ۱۴۰۱

 
برچسب‌ها
اوشن پارک