https://www.radioezam.com/RMVl/

شروع دوره آموزش فوتبال و فوتسال توسط فرآوری و ساخت

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ | منبع: رادیو عظام
شروع دوره آموزش فوتبال و فوتسال توسط فرآوری و ساخت
شرکت فرآوری و ساخت، در راستای اقدامات و فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی هلدینگ عظام،  اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش فوتبال و فوتسال کرده است.
مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها یکی از مفاهیم نوین در دنیای کسب و کار امروزی است که پیوند قوی با توسعه پایدار دارد و مسئولیتی است که طبق آن شرکت‌ها یا سازمان‌ها، علاوه بر وظایف سازمانی، از طریق رفتار پیشگیرانه و اصلاحی به مدیریت تاثیرات و پیامدهای ناشی از تصمیمات یا فعالیت‌های خود در قبال ذینفعان(نظیر کارکنان و خانواده‌های آنان، مشتریان، تامین‌کنندگان، جوامع بومی و محلی، شهروندان، سازمان‌ها و محیط زیست) پرداخته و به تحقق اهداف توسعه پایدار کمک کنند. 
با توجه به این موضوع در تمامی واحدهای هلدینگ قطعات خودروی عظام فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی بسیاری در حال اجرا است. به گفته سینا مساح نیا، مدیر منابع انسانی شرکت‌های فرآوری و ساخت و پایا کلاچ، فراخوان ثبت نام و آموزش فوتبال و فوتسال برای گروه سنی 7 تا 14 ویژه دختران و پسران با همکاری هیات فوتبال گیلان در حال انجام است. وی همچنین گفت که در این خصوص مذاکراتی با موسسات خیریه استان گیلان، در خصوص حضور نفراتی از آن موسسات نیز صورت گرفته است.
لازم به ذکر است مکان برگزاری این دوره‌ها در زمین چمن مصنوعی و سالن مجموعه 6000 نفری شهدای رشت است. علاقه‌مندان به فوتبال و فوتسال می‌توانند با شماره 09117624007 جهت ثبت نام تماس بگیرند.




برگزاری کلاس‌های رادیو عظام مدرسه در پایاکلاچ رشت