https://www.radioezam.com/Zf3A/

پایان فاز نخست پروژه استعدادیابی و جانشین پروری Next

تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ | منبع: رادیو عظام
پایان فاز نخست پروژه استعدادیابی و جانشین پروری  Next
فاز اول پروژه استعدادیابی و جانشین پروری Next انتهای آذر ماه به پایان رسید و قرار است شرکت‌کنندگان در این پروژه، ‌سال آینده در پروژه Next Plus شرکت کنند. 
به گزارش رادیو عظام، این پروژه در پی نام‌گذاری سال 1399 به نام «سال توسعه منابع انسانی در گروه عظام» تعریف شد و با هدف شناسایی، توسعه و بهره‌گیری از توانمندی پتانسیل‌های درون سازمانی با شعار «نسل جدید کارکنان گروه عظام» ، با عنوان «Next» آغاز به کار کرد.
پس از برگزاری آزمون ورودی و دعوت از نفرات واجد شرایط به مصاحبه حضوری، از میان 957 نفر، 88 نفر به عنوان پذیرفته شدگان این پروژه معرفی شدند و از تاریخ 20 شهریور 1399 با برگزاری مراسم افتتاحیه فرایند آموزش و توسعه دانش‌پذیران کلید خورد.
از شهریور 1399 تا آذر 1400 بیش از 150 ساعت آموزش برای دانش‌پذیران برگزار شد و افراد پس از گذراندن هر سرفصل در آزمون شرکت کردند.
سرانجام در روز 25 آذر 1400 با حضور جناب آقای عباس ایروانی، بنیانگذار و سهامدار محترم گروه عظام و سایر مدیران ارشد و دانش پذیران، مراسم اختتامیه پروژه Next برگزار شد. در این مراسم علاوه بر بیان گزارش عملکرد، برنامه‌های آتی و همچنین معرفی پروژه Next plus به تجلیل از اساتید برتر، ارزیابان، مشاوران و همچنین ده نفر برتر در فاز نخست پروژه پرداخته شد.
نفرات برتر مفتخر به دریافت تندیس بلورین، پک هدایا و بازدید از نمایشگاه Expo 2020 دبی شدند.
سایر دانش‌پذیران علاوه بر دریافت مدرک پایان دوره و پک هدایا به پروژه Next Plus  دعوت شده و در بازه زمانی شش ماهه اول سال 1401 در برنامه توسعه ای با محوریت کوچینگ Coaching حضور خواهند یافت.



پایان فاز نخست پروژه استعدادیابی و جانشین پروری  Next