https://www.radioezam.com/XBJU/

بازدید مدیران باشگاه مهرعظام از کانون قم

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ | منبع: رادیو عظام
رییس هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه مهرعظام در سفر به شهر قم از فعالیت‌ها و امکانات کانون مهرعظام در این شهر بازدید کردند.
به نقل از سایت باشگاه مهرعظام؛ علی کفاشیان، رئیس هیات مدیره و علی پارسی، مدیرعامل باشگاه مهرعظام در ادامه برنامه‌های خود برای بازدید از کانون‌های باشگاه، به قم رفتند و از فعالیت‌ها و امکانات این کانون بازدید کردند.
مدیران باشگاه مهرعظام در جریان سفر چند ساعته به قم جلساتی را با مدیران کانون و مربیان برگزار کردند.
یکی از مشکلاتی که کانون قم با آن مواجه شده، نبود ورزشگاه مناسب برای برگزاری تمرینات متمرکز است که در این سفر نیز به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی مدیر و مربیان کانون مطرح شد.
اعضای کانون قم طی چند ماه اخیر از مجموعه ورزشی باهنر استفاده می‌کردند که به دلیل واگذاری این مجموعه از سوی اداره کل ورزش و جوانان؛ قرار شد مجموعه دیگری با همکاری هیات فوتبال قم در اختیار باشگاه مهرعظام قرار گیرد تا کانون مهرعظام قم از آن استفاده کند.
کانون قم از جدیدترین کانون‌های باشگاه مهرعظام است که در حال ۳۱۰ عضو دارد. ۲۵۰ پسر و ۶۰ دختر که در رشته‌های فوتبال، فوتسال و دوومیدانی فعالیت می‌کنند.
برگزاری نشست‌های جداگانه با مربیان رشته‌های مختلف کانون‌ها بازخوردهای بسیار خوبی را داشته و به همین دلیل یکی از مهمترین برنامه‌های مدیران باشگاه در سفر به شهرهای مختلف و بازدید از کانون‌ها برگزاری جلساتی با مربیان است.


بازدید مدیران باشگاه مهرعظام از کانون قم