https://www.radioezam.com/sXEi/

بازدید مدیران باشگاه مهرعظام از کانون بم

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ | منبع: رادیو عظام
رییس هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه مهرعظام طی سفر یک روزه به بم از فعالیت‌ها و امکانات کانون مهرعظام این شهر بازدید کردند.
به نقل از سایت باشگاه مهرعظام؛علی کفاشیان، رئیس هیات مدیره و علی پارسی، مدیرعامل باشگاه مهرعظام در ادامه برنامه‌ خود برای بازدید از کانون‌های باشگاه، سفر یک روزه‌ای به بم داشتند. آنها در جریان این سفر فعالیت‌های کانون مهرعظام را از نزدیک دیدند و امکانات شهر بروات را هم بررسی کردند.
مدیران باشگاه مهرعظام در شهر بروات که ۶۱ هزار نفر جمعیت دارد، حاضر شدند و از امکانات این شهر بازدید کردند. علی کفاشیان و علی پارسی در بازدید از این شهر دیدارهایی را با مسئولان شهری برگزار کردند و درباره فعالیت‌های باشگاه مهرعظام و احتمال شروع فعالیت‌ها در بروات مذاکراتی داشتند.
برگزاری جلسه با فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر و امام جمعه شهر بروات و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان بخشی از برنامه مدیران باشگاه در بروات بود. علاوه بر این از زمین ۱۷ هزار متری ورزشگاه این شهر هم بازدید کردند.
حضور در ورزشگاه فجر بم که محل اصلی فعالیت‌های کانون مهرعظام است، برنامه مهم مدیران باشگاه در این سفر بود، به این ترتیب که با حضور در این ورزشگاه با اعضای کانون مهرعظام در بم و خانواده‌های آنها دیدار کردند.
در حال حاضر بیش از ۱۱۰۰ نفر از دختران و پسران این شهر در سه رشته فوتبال، فوتسال و دوومیدانی از ورزشگاه فجر استفاده می‌کنند.
دیدار با مسئولان کانون مهرعظام بم و همچنین مسئولان شهری و مدیرکل ورزش و جوانان این شهر بخش دیگری از سفر یک روزه علی کفاشیان و علی پارسی بود. ضمن اینکه در جریان این بازدید نشستی هم با حضور مربیان کانون برگزار شد.
علی کفاشیان، رئیس هیات مدیره باشگاه با اشاره به سفر یک روزه به بم گفت: « سفرهای استانی با برنامه جدیدی نسبت به بازدیدهای قبل انجام می‌شود. علاوه بر برگزاری نشست با مربیان، از محل تمرینات هم بازدید می‌کنیم. ضمن اینکه به طور جداگانه با ورزشکاران هم دیدار می‌کنیم تا  در جریان کمبودهایی که دارند و یا مشکلاتی که وجود دارد، قرار گیریم».
علی پارسی، مدیرعامل باشگاه مهرعظام درباره سفر یک روزه به بم و حضور در شهر بروات گفت:«برای بازدید از کانون‌ها برنامه داریم و اعتقاد داریم که در این بازدیدها اطلاعات خوبی به دست می‌آوریم. حضور در بم هم به همین دلیل بود اما با توجه به علاقه‌مندی مسئولان شهری بروات به فعالیت‌های باشگاه مهرعظام در این شهر هم حاضر شدیم و بازدیدی از امکانات این شهر داشتیم».

بازدید مدیران باشگاه مهرعظام از کانون بم