https://www.radioezam.com/J5iU/

انتصاب جناب آقای شمسایی به عنوان مدیر عامل پایا قطعات کاسپین

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | منبع: رادیو عظام
انتصاب جناب آقای شمسایی به عنوان مدیر عامل پایا قطعات کاسپین
جناب آقای شمسایی در روز سه شنبه 11 آبان 1400 به عنوان مدیرعامل جدید شرکت پایا قطعات کاسپین ، از زیر مجموعه‌های گروه عظام، منصوب شدند.
گروه عظام به فراهم آوردن فضای لازم جهت استفاده بهینه از انرژی و خلاقیت نیروهای داخل شرکت توجه ویژه‌ای دارد و با گردش کار و انتصاب سمت‌های جدید، انگیزه فعالیت جمعی را در زیرمجموعه‌های خود فراهم می‌کند. 
آقای شمسایی یکی از همکاران قدیمی خانواده هلدینگ عظام است و نزدیک به سه دهه سابقه خدمت در این مجموعه را دارد. 
او درباره چشم‌انداز مسئولیت جدید خود به رادیو عظام گفته است: «خیلی خوشحالم که می‌توانم از این طریق با خانواده عظام و همکارانم صحبت کنم. همان‌گونه که بارها سهامدار محترم هلدینگ عظام حاج آقا ایروانی و مدیر محترم هلدینگ عظام آقای میرزایی فرمودند، عظام سمت و سوی توسعه دارد و ظرفیت‌های موجود مانند محصولات تولیدی این گروه باید افزایش پیدا کنند، به گونه‌ای که بتواند بازارهای مختلف داخل کشور را پوشش داده و تنوع بالایی را شامل شود.»
مهم‌تر از همه بحث بین المللی شدن عظام است. ورود به این حوزه می‌تواند از طریق صادرات به خارج از کشور باشد و یا می‌توان شرکت‌هایی در کشورهای دیگر احداث کرد تا از این طریق فروش توسعه یابد و ارزآوری داشته باشیم.
همچنین شمسایی در خصوص چالش‌های پیش رو بیان کرد: «کشور ما در شرایط خاصی به سر می‌برد و تحریم باعث آسیب به پیکره صنعت می‌شود و دستیابی به تکنولوژی‌های جدید با اتکا به نیروهای متخصص، تا حد زیادی فاصله را با جهان کم می‌کند.  همانطور که استحضار دارید شرکت فراوری و ساخت تنها و اولین شرکت قطعه ساز داخلی است که نیاز شرکت بزرگی در روسیه در زمینه خودروسازی را تامین می‌کند و از سه چهار سال گذشته کمک فنر این شرکت از طریق ما تامین می‌شود.»
او همچنین گفته است؛ «من 27 سال است در عظام مشغول بوده‌ام و عظام مثل خانواده من است. تنها آرزوی من پیشرفت و موفقیت روزافزون این شرکت تولیدی در ایران و جهان است و همچنین آرزوی موفقیت برای آقای پوررضا و نیک اختر دارم برای مسئولیت جدید این بزرگواران.»

 
انتصاب آقای شمسایی به عنوان مدیر عامل پایا قطعات کاسپین