https://www.radioezam.com/NNFM/

سومی پسران مهرعظام در میعاد کاپ بندرعباس

تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ | منبع: رادیو عظام
تیم فوتبال پسران مهرعظام بندرعباس با برتری در آخرین مسابقه خود به عنوان سومی رقابت‌های میعادکاپ دست پیدا کرد.
به نقل از سایت باشگاه مهرعظام؛ هیات فوتبال بندرعباس برای شناسایی استعدادهای فوتبال در این شهر، مسابقاتی را با عنوان “میعادکاپ” برگزار کرد که در پایان این مسابقه‌ها، تیم زیر ۱۰ سال مهرعظام سوم شد.
هفته هفتم و پایانی این مسابقات در حالی برگزار شد که فوتبالیست‌های مهرعظام مقابل تیم ستاره‌ساز قرار گرفتند و با برتری مقابل این تیم در رده سوم قرار گرفتند.
تیم فوتبال پسران زیر ۱۰ سال کانون بندرعباس در دیدار مقابل ستاره‌ساز با نتیجه پنج بر صفر به برتری رسید و با ۱۱ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به میعاد هرمزگان سوم شد. در این مسابقه ساسان برخه سه گل و امیرحسین جوذری دو گل تیم کانون مهرعظام بندرعباس را به ثمر رساندند.
امیرحسین جوذری، بازیکن تیم فوتبال پسران کانون مهرعظام بندرعباس با به ثمر رساندن ۹ گل، آقای گل مسابقات شد.
در این تورنمنت، صدرای جنوب با ۱۴ امتیاز قهرمان شد و تیم پالایش نفت بندرعباس هم با ۱۳ امتیاز عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد.
مهرعظام، پالایش نفت بندرعباس، نایبند، میعادهرمزگان(الف و ب)، صدرای جنوب، ستاره‌ساز و سفیرخلیج فارس تیم‌های حاضر در “میعادکاپ” بودند.
رقابت‌های “میعادکاپ” بندرعباس برای اولین‌بار زیر نظر کمیته استعدادیابی هیات فوتبال شهرستان بندرعباس به منظور کشف استعدادهای برتر فوتبال این شهر برگزار شد.

سومی پسران مهرعظام در میعاد کاپ بندرعباس