https://www.radioezam.com/TblA/

چهارمی نونهالان مهرعظام در لیگ نوباوگان گیلان

تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ | منبع: رادیو عظام
اولین دوره لیگ نوباوگان استان گیلان در حالی برگزار شد که دختران نونهال مهرعظام رشت در رده چهارم این رقابت‌ها قرار گرفتند.
به نقل از سایت باشگاه مهرعظام؛ لیگ فوتسال نوباوگان استان گیلان در رده سنی نونهالان با حضور هفت تیم به میزبانی رشت برگزار شد و دختران مهرعظام در این مسابقات در رده چهارم قرار گرفتند.
کانون رشت باشگاه مهرعظام ، هیات فوتبال رشت، هیات فوتبال رودبار، مقاومت رستم‌آباد، هیات فوتبال سیاهکل، دختران امید کوچصفهان و هیات فوتبال انزلی هفت تیم حاضر در این مسابقات بودند. این تیم‌ها در دو گروه قرار گرفتند که یک گروه چهار تیمی و گروه دیگر با حضور سه تیم تشکیل شد. دو تیم برتر از هر گروه راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند.
کانون مهرعظام رشت در گروه یک با تیم‌های مقاومت رستم‌آباد، هیات فوتبال انزلی و هیات فوتبال رشت هم‌گروه بود که با یک برد، یک مساوی و یک شکست به مرحله نیمه‌نهایی رسید. در این مرحله دختران مهرعظام با هیات فوتبال رودبار روبرو شدند که این مسابقه در وقت قانونی بدون گل مساوی شد اما در ضربات پنالتی مهرعظام چهار بر سه شکست خورد تا به دیدار رده‌بندی برود.
در دیدار رده‌بندی هم دختران نونهال کانون رشت باشگاه مهرعظام مقابل امید کوچصفهان شکست خورد تا به عنوان چهارمی برسد. هیات فوتبال رشت هم با برتری مقابل هیات فوتبال رودبار در دیدار فینال به قهرمانی رسید.

چهارمی نونهالان مهرعظام در لیگ نوباوگان گیلان