https://www.radioezam.com/LflL/

بازدید مدیران باشگاه مهرعظام از کانون بیرجند

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ | منبع: رادیو عظام
رییس هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه مهرعظام طی سفر دو روزه به بیرجند از فعالیت‌ها و امکانات کانون مهرعظام این شهر بازدید کردند.
به نقل از سایت باشگاه مهرعظام؛ علی کفاشیان، رئیس هیات مدیره و علی پارسی، مدیرعامل باشگاه مهرعظام در ادامه برنامه‌های خود برای بازدید از کانون‌های باشگاه، طی سفر دو روزه به بیرجند از فعالیت ها و امکانات این کانون بازدید کردند.
مدیران باشگاه مهرعظام در جریان سفر دو روزه به بیرجند ابتدا با حضور در ورزشگاه غدیر از تمرینات دوومیدانی‌کاران کانون بازدید کردند. در این تمرین علاوه بر حضور ۸۰ ورزشکار دوومیدانی‌کار پسر، خانواده‌های آنها نیز حضور داشتند. در جریان این بازدید، مدیران باشگاه با دوومیدانی‌کاران گفت‌وگو  کردند. ورزشکاران هم از این فرصت استفاده کردند و مدیران باشگاه را در جریان کمبودها و مشکلات خود قرار دادند.
پیست دوومیدانی ورزشگاه ۱۵۰۰۰ نفری غدیر بیرجند محل تمرین ورزشکاران دوومیدانی کانون است که ۲۵۰ دوومیدانی کار دختر و پسر از این مجموعه استفاده می‌کنند.
حضور در زمین چمن سرحدی و بازدید از تمرینات پسران فوتبالیست بخش دیگری از برنامه بازدید مدیران باشگاه مهرعظام بود.
زمین سرحدی محل تمرینات تیم فوتبال کانون بیرجند است که ۶۵۰ دختر و پسر کانون در رده‌های زیر ۹، ۱۰، ۱۱ و ۱۵ سال از این زمین استفاده می‌کنند. در این بازدید مدیران باشگاه با بچه‌ها صحبت کردند و حرف‌های آنها را شنیدند.
بعد از بازدید از این دو مجموعه مدیران باشگاه مهرعظام نشست‌های جداگانه‌ای را با مربیان فوتبال، فوتسال و دوومیدانی برگزار کردند تا مسائل و مشکلاتی که در دیدارها از سوی خانواده‌ها مطرح شده بود، مورد بررسی قرار گیرد.
سفر به شهرستان طبس و برگزاری نشست با معاون استاندار خراسان جنوبی و فرماندار طبس بخش دیگری از سفر مدیران باشگاه مهرعظام به خراسان جنوبی بود. مدیران باشگاه مهرعظام از دبیرستان در حال احداث استعدادهای درخشان عظام بازدید کردند و با مسوولان مربوطه در ارتباط با شروع فعالیت‌های مهرعظام در این شهر صحبت‌هایی داشتند.

بازدید مدیران باشگاه مهرعظام از کانون بیرجند