https://www.radioezam.com/sLJw/

بازدید علی کفاشیان از کانون‌های مهرعظام اسلامشهر و رباط کریم

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ | منبع: رادیو عظام
علی کفاشیان با حضور در کانون‌های اسلامشهر و رباط کریم از تمرینات اعضای این دو کانون بازدید کرد.
به نقل از سایت باشگاه مهرعظام؛ علی کفاشیان، رئیس هیات مدیره باشگاه مهرعظام طی یک روز به اسلامشهر و رباط کریم رفت و از فعالیت‌های این دو کانون بازدید کرد.
رئیس هیات مدیره باشگاه مهرعظام ابتدا در رباط کریم حاضر شد که با استقبال گرم خانواده‌های اعضای این کانون روبرو شد. علی کفاشیان تمرین تیم‌های فوتبال دختران و پسران را از نزدیک دید و برای لحظاتی هم با بازیکنان تیم فوتبال گفت و گو کرد. کانون رباط کریم که چند ماهی است فعالیت‌اش را شروع کرده است، حدود ۳۵۰ عضو دارد که در دو بخش دختران و پسران و در رشته‌های فوتبال، فوتسال و دوومیدانی فعالیت می‌کنند.
کفاشیان بعد از این بازدید که حدود سه ساعت به طول انجامید، به ورزشگاه امام خمینی، محل تمرین اعضای کانون اسلامشهر رفت. در ابتدای این بازدید، رییس هیات مدیره باشگاه مهرعظام با  اعضای تیم فوتسال بانوان این باشگاه که در مسابقات سوپر لیگ حضور دارند، دیدار کرد. او همچنین به صورت جداگانه با مربیان هم جلسه‌ای داشت و نقاط ضعف و قوت تیم را از زبان آن‌ها شنید.
او در ادامه تمرین اعضای کانون در رده‌های مختلف را دید و با برخی از بچه‌ها صحبت کرد.
باشگاه مهرعظام فعالیت خود را با کانون اسلامشهر شروع کرد. این کانون در حال حاضر بیش از ۶۰۰ عضو دارد که دختران و پسران عضو این کانون در رشته‌های فوتبال، فوتسال و دوومیدانی فعالیت می‌کنند.

علی کفاشیان با حضور در کانون‌های اسلامشهر و رباط کریم از تمرینات اعضای این دو کانون بازدید کرد.