https://www.radioezam.com/hqZk/

مسابقات فوتبال جوانان تبریز/ برد مهرعظام با ۹ گل

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ | منبع: رادیو عظام
تیم جوانان مهرعظام تبریز با کسب پیروزی پرگل در هفته چهارم مسابقات محلات تبریز به رده دوم جدول رده‌بندی جام شهرداری رسید.
به نقل از سایت باشگاه مهرعظام؛ هفته پنجم فوتبال جوانان محلات تبریز (جام شهرداری) که به مناسبت گرامی‌داشت یاد و خاطره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی برگزار می‌شود؛ با پیروزی پرگل تیم جوانان مهرعظام همراه شد. جوانان مهرعظام تبریز با این برد به یک قدمی صدر جدول رسیدند و باز هم مدعی قهرمانی شدند.
کانون تبریز باشگاه مهرعظام در هفته پنجم میزبان تیم راهیان عاشورا بود که با نتیجه ۹ بر یک حریفش را شکست داد تا با ۱۲ امتیاز از پنج بازی در رده دوم جدول رده بندی قرار گیرد.
در این مسابقه مبین عزت پور (چهار)، کامران احمدی (دو)، شاهین ناصری ،علی حلالی و مجتبی توحیدی‌فر (هر کدام یک) گل را برای مهرعظام به ثمر رساندند.
مهرعظام تبریز با پیروزی در این مسابقه ‌توانست جایگاهش در جدول را تثبیت کند و با یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدرنشین در رده دوم قرار بگیرد. تیم سهند نوین با ۱۳ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.
جام فوتبال شهرداری در رده‌های سنی بزرگسالان و جوانان برگزار می‌شود. در رده جوانان ۲۰ تیم حضور دارند که در دو گروه ۱۰ تیمی با هم مسابقه می‌دهند.
هفته ششم این مسابقات روز پنج شنبه (۲۱ دی) برگزار می‌شود و تیم مهرعظام میزبان تیم امید طالقانی است.

مسابقات فوتبال جوانان تبریز/ برد مهرعظام با ۹ گل