https://www.radioezam.com/gQAS/

بازدید عباس ایروانی از استام‌صنعت

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ | منبع: رادیو عظام
صبح روز شنبه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲ آقای عباس ایروانی به همراه هیئت همراه از کارخانه‌ی استام‌صنعت از زیرمجموعه‌های هلدینگ عظام بازدید کردند.

در جلسه‌ی اولیه مهندس حسن باقری مدیریت گروه برق و الکترونیک گزارشی از عملکرد شرکت استام‌صنعت ارائه کردند. پس از آن آقای میرزایی و ایروانی به سخنرانی در خصوص تحقق اهداف شرکت و امور رفاهی پرداختند.
تأکید آقای ایروانی بر دغدغه‌های پرسنل از جمله تشکیل کمیته‌ی مسکن، وام‌های تشویقی و بیمه تکمیلی و به طور کلی امور رفاهی پرسنل بود و مهندس باقری اقداماتی که در این خصوص صورت گرفته را ارائه کردند.
پس از این نشست بازدید از واحد‌های ستاد و ارائه‌ی گزارش‌های مربوط به آن‌ها انجام شد. در این بازدید از واحد‌های SAP، فروش، طرح و برنامه، بازرگانی خارجی، کیفیت، مهندسی محصول و R&D، تأمین و خودکفایی، مالی و منابع انسانی بازدید به عمل آمد و واحد‌های ستاد هریک به تشریح دستاورد‌ها و پروژه‌های خود پرداختند.
سپس در قسمت show room معرفی پروژه‌های نوآوری صورت پذیرفت همچنین دیدار با دانش‌پذیران پروژه‌های NEXT1&2 و آکادمی بازرگانی انجام شد.
در سالن رستوران دو نفر از پرسنل تولید به اجرای موسیقی زنده پرداختند و پذیرایی از مهمانان صورت گرفت.
پس از زمان استراحت، اقامه‌ی نماز و صرف ناهار‌ ایشان به همراه هیئت همراه هم‌چنین آقای باقری و مدیران واحد‌ها و مسئولین منابع انسانی بازدید از سالن‌های تولید را آغاز کردند. تقدیر از بازنشستگان و پرسنل با سابقه‌ی بیش از ۲۰ سال در عظام هم با تقدیم تندیسی به‌ آن‌ها صورت گرفت.
در بازدید از سالن‌های تولید از ۱۳ توان‌یابی که در شرکت حضور دارند نیز تقدیر به عمل آمد و این پرسنل با‌ ایشان گفت‌وگو کردند و هر یک شاخه گلی به جناب آقای ایروانی هدیه دادند.
آقای ایروانی پس از استراحت کوتاهی به سالن‌های تولید قدیمی رفتند و از رستوران تازه بازسازی شده آن‌جا بازدید و پس از آن از واحد‌های انبار و برنامه‌ریزی بازدید و خط جدید رییر پارت را افتتاح نمودند. لازم به ذکر است این بازدید ۹ ساعت طول کشید.

بازدید عباس ایروانی از استام‌صنعت



بازدید عباس ایروانی از استام‌صنعت

بازدید عباس ایروانی از استام‌صنعت
برچسب‌ها
استام صنعت