https://www.radioezam.com/lDYJ/

حکم وزیر برای مدیر فنی کانون مهرعظام شیراز/ غلامحسین پیروانی سفیر فرهنگی ورزش شد

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ | منبع: رادیو عظام
غلامحسین پیروانی پیشکسوت فوتبال که با کانون مهرعظام شیراز همکاری می‌کند، به عنوان سفیر فرهنگی ورزش معرفی شد.
به نقل از سایت باشگاه مهرعظام؛ وزارت ورزش و جوانان با معرفی تعدادی از پیشکسوتان ورزش به عنوان سفیران فرهنگی، تصمیم دارد ارتباط نزدیک‌تری با ورزشکاران برقرار کند.
در همین راستا پیشکسوتانی از رشته‌های مختلف ورزشی انتخاب شده‌اند که غلامحسین پیروانی و حسن روشن هم در این فهرست حضور دارند.
غلامحسین پیروانی که با کانون شیراز باشگاه مهرعظام همکاری می‌کند، درباره انتخابش به عنوان سفیر فرهنگی گفت: « از سوی وزارت ورزش و جوانان خواسته شد به عنوان سفیر فرهنگی فعالیت کنم که این انتخاب را برای خودم یک افتخار می‌دانم.»
این پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این سئوال ‌که آیا معرفی سفیران فرهنگی می‌تواند در فضای فرهنگی ورزش تاثیر بگذارد، گفت:«فضای فرهنگی ورزش اصلا خوب نیست. باید کاری کنیم، احترام به ورزش برگردد و همه‌ بدانند که در دوران قهرمانی و یا مربیگری اصول اخلاقی را رعایت کنند و مانند یک پهلوان‌ زندگی کنند. البته این‌طور نیست که با چنین اقداماتی همه‌ مشکلات فرهنگی ورزش برطرف شود اما مطمئن هستم که بی تاثیر نیست. در هفته‌های اخیر استادیوم‌های فوتبال شاهد اتفاقاتی بود که بی حرمتی به ورزش است. حتی در  در همین مسابقات اخیر کشتی هم چنین رفتاری را دیدیم که در شان این ورزش نبود.»
غلامحسین پیروانی درباره فعالیتش با کانون شیراز باشگاه مهرعظام هم گفت: «بزرگترین افتخارم همکاری با مهرعظام است. هیچ چیزی لذت‌بخش‌تر از حضور در جمع نوجوانان این باشگاه نیست و خدا را بابت این لطفی که در حقم داشته، شکر می‌کنم.»  حسین شمس، حسن رنگرز، روح‌الله رستمی، علی پاکدامن، شهرام هروی ، علیرضا استکی و حامد حدادی از جمله افرادی هستند که به عنوان سفیران فرهنگی انتخاب شدند.

حکم وزیر برای مدیر فنی کانون مهرعظام شیراز/ غلامحسین پیروانی سفیر فرهنگی ورزش شد