https://www.radioezam.com/4yGH/

بازدید استادکاران گروه دیزل اصفهان از پیستون ایران

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | منبع: رادیو عظام
بازدید استادکاران گروه دیزل اصفهان از پیستون ایران
جمعی از استادکاران گروه دیزل استان اصفهان، به دعوت گروه قطعات خودرو عظام، از خط تولید شرکت پیستون ایران بازدید کردند.
بازدید این گروه از صنعت‌کاران در تاریخ در تاریخ 17 مهرماه  ۱۴۰۰ با بازدید از خط تولید آغاز شد. در این برنامه استادکاران از تمام خطوط کارخانه تولید پیستون شامل ریخته گری، ماشینکاری، آبکاری، کارگاه گژن پین، آزمایشگاه، کنترل کیفی و ..... بازدید کرده و از روند و مراحل تولید محصولات از نزدیک آشنا شدند. هدف از دعوت از استادکاران گروه دیزل استان اصفهان، افزایش تعامل و همکاری کارخانه با آنها بوده است. 
همچین با حضور مدیرعامل کارخانه پیستون ایران، سرپرست فنی و مهندسین کارخانه، جلسه ای جهت بحث، گفتگو و همفکری با استادکاران پیرامون طرح سوالات، پیشنهادات و دغدغه ها  برگزار شد . در این جلسه،‌ آقای رحیم شیرین آبادی مدیر عامل کارخانه، شرکت پیستون ایران را نماد توسعه صنعتی و تکنولوژیک در صنعت قطعه سازی ایران خواند که با خلق ارزشهائی همچون خلاقیت، کارآفرینی ،تعهد به مشتری گرائی، احترام به کرامت انسانی و تلاش در جهت دستیابی به بالاترین سطح کارائی، در مسیر ارتقاء صنعت خودروسازی ایران گام بر می‌دارد. او در ادامه صحبت‌هایش گفت که چنین دستاوردی بدون همکاری و تعامل دوطرفه با استادکاران و تعمیرکاران محترم میسر نخواهد شد چرا که موفقیت کارخانه، در گرو رضایت مشتری است و در توزیع محصولات شرکت پیستون ایران، مشارکت همه ذینفعان از جمله عمده فروشان، خرده فروشان، نمایندگان، تعمیرکاران و مصرف کنندگان نهائی در بازار AM  و نیز خودروسازان در بازار OEM، موجب شکل گیری و تکوین فعالیت فروش می‌شود. 
تحقیقات بازاریابی جهت شناسایی انتظارات مشتری، تولید براساس نیاز بازار و ایجاد روش های سیستماتیک در انبار داری، لجستیک ، شبکه توزیع، بسته بندی، فروش، تبلیغات، Sales promotion، برگزاری سمینارهای تخصصی، حضور در نمایشگاه‌های داخلی و بین المللی و تکنیک‌های مدرن در بازاریابی و فروش، موجب شده تا جایگاه شرکت پیستون ایران (IPMCo) بعنوان یکی از رهبران بازار OEM & AM ایران تثبیت شود.

بازدید استادکاران گروه دیزل اصفهان از پیستون ایران




بازدید استادکاران گروه دیزل اصفهان از پیستون ایران