https://www.radioezam.com/ZnFw/

برگزاری آزمون پروژه‌ی تربیت مدیر بازرگانی در هلدینگ عظام

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ | منبع: رادیو عظام
براساس برنامه‌ی تعیین‌شده آزمون ورودی پروژه‌ی تربیت مدیر بازرگانی شامل زبان انگلیسی، اطلاعات عمومی کسب‌وکار و اصول مدیریت بازرگانی در هلدینگ عظام برگزار شد.

به گزارش رادیو عظام و به نقل از اسماعیل مخبری مدیر آموزش و توسعه‌ی گروه عظام با توجه به نیاز روزافزون شرکت‌های بزرگ به نیروهای توانمند و کارآمد در جایگاه‌های کلیدی و از طرفی رشد و توسعه‌ی کسب‌وکار در گروه عظام، لزوم توجه به استعدادیابی و شناخت نیروهای مستعد در عظام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از این‌رو در اواخر سال ۱۴۰۱ و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در معاونت منابع انسانی گروه عظام اطلاعیه‌ی ثبت‌نام داوطلبان جهت شرکت در پروژه‌ی تربیت مدیر بازرگانی آغاز شد. هدف از اجرای این طرح شناخت افراد مستعد داخلی، ایجاد فرصت رشد برای همکاران و تقویت نیروهای متخصص در حوزه‌ی بازرگانی است.

در گام نخست افراد با ورود به لینک ثبت‌نام و ارسال رزومه‌ی کاری، آمادگی خود را جهت حضور در این پروژه اعلام و حدود ۱۱۰ نفر در سامانه ثبت‌نام کردند. این آزمون در تاریخ ۲۲ اردیبهشت با حضور داوطلبان از ساعت ۹ تا ۱۱:۱۵برگزار شد. نفرات کاندید در مرحله‌ی بعد به پنل مصاحبه‌ی تخصصی دعوت شده و پس از تکمیل فرایند ارزیابی به عنوان نفرات منتخب معرفی و وارد فاز توسعه خواهند شد.

مخبری افزود «آقای عباس ایروانی بنیانگذار هلدینگ عظام و آقای میرزایی مدیر هلدینگ در زمان آزمون حضور پیدا کرده و از فضای آزمون بازدید کردند و مستقیما در جریان جزئیات فرایند و کم و کیف اجرا قرار دارند. امید است با همت و تلاش و پشتکار منشاء رویدادهای مثبت در آینده‌ی گروه عظام باشیم.»

برگزاری آزمون پروژه‌ی تربیت مدیر بازرگانی در هلدینگ عظام
 
برچسب‌ها
رویدادها