https://www.radioezam.com/lS0j/

پروژه‌ی جدید رادیو عظام مدرسه در سال ۱۴۰۲

تاریخ انتشار: ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ | منبع: رادیو عظام
رادیو عظام مدرسه امسال هم مثل سال گذشته میزبان خانواده‌ی بزرگ عظام خواهد بود. این گروه برای سال 1402 برنامه‌های جدیدی در نظر گرفته است.

در سال گذشته کارگاه‌های رادیو عظام مدرسه و خانواده در ۱۵ گروه و کارخانه برگزار شد. در این کارگاه‌ها حدود ۴۵۰ نفر از فرزندان پرسنل و ۲۰۰ نفر از همسران کارگران و پرسنل خانم حضور داشتند. احسان عمادی مدیر پروژه‌های رادیو عظام مدرسه و خانواده اعلام کرد که برای سال جدید ایده‌هایی مطرح شده و در یکی دو ماه آینده به مرحله‌ی اجرا خواهد رسید. مهم‌ترین پروژه‌ی این گروه آکادمی عظام است که با شعار «تابستان مدرسه تعطیل نیست» به زودی کارش را شروع خواهد کرد. به گفته‌ی آقای عمادی «آکادمی عظام در واقع یک نوع مدرسه آنلاین است که بر روی کودکان و نوجوانانی که به مدرسه می‌روند، تمرکز کرده. با این حال این برنامه برای خود پرسنل شاغل و همسران‌شان نیز قابلیت اجرایی دارد. دوره‌های آنلاین برای آموزش مهارت‌های مختلف از جمله مهارت‌های علمی و فنی برای بچه‌ها، از تابستان قابل اجرا است و طبق مذاکرات انجام شده در مراحل نهایی کار است. تاکید و هدف‌گذاری اصلی در این دوره‌ها آموزش مهارت‌هایی به بچه‌ها در مسیر حرفه‌ای زندگی‌شان در سال‌های آینده است، به شکلی که مطالب آموزش داده شده به اصطلاح خودمانی به کارشان بیاید و از آن درآمد داشته باشند.»

در کنار کارگاه آنلاین برنامه‌ای نیز برای خانواده‌ها و پرسنل شاغل در نظر گرفته شده. سال گذشته گروه رادیو عظام کارگاه مهارت‌های زندگی را به شکل رویدادهای یک روزه برگزار می‌کرد. قرار است امسال این دوره‌ها با هدف بهبود ارتباط والد و فرزند، ارتباط زناشویی، مهارت ارتباطات انسانی در محیط کار و زندگی شخصی برگزار شود. عمادی افزود: «به دنبال این هستیم که کارگاه‌های روان‌شناسی و آموزش مهارت‌های زندگی را به شکل دوره‌های مستمر آنلاین برای پرسنل شاغل و خانواده‌ها و همسران‌شان در آکادمی به اجرا بگذاریم. این دوره‌ها مثل دوره‌های یک روزه‌ی دو سال گذشته به طور رایگان در کارخانه‌های مختلف برگزار می‌شود و هزینه‌اش از طریق مجموعه عظام پرداخت خواهد شد.»

لازم به ذکر است با نزدیک‌تر شدن به این برنامه اطلاعات تکمیلی در اختیار همکاران و خانواده‌ی عظام قرار خواهد گرفت. بعد از انتشار فراخوان نیز با توجه به ظرفیت کارخانه‌ها ثبت‌نام انجام شده و بسته به استقبال و ظرفیت آموزشی تعداد دوره‌ها یک یا چندین بار تکرار می‌شود.

پروژه‌ی جدید رادیو عظام مدرسه در سال ۱۴۰۲

پروژه‌ی جدید رادیو عظام مدرسه در سال ۱۴۰۲

پروژه‌ی جدید رادیو عظام مدرسه در سال ۱۴۰۲