https://www.radioezam.com/qzh3/

اهدای تندیس و لوح بهترین مروج مدل ۳۴۰۰۰ منابع انسانی به هلدینگ عظام

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ | منبع: رادیو عظام
گروه عظام از سال ۱۳۹۸ در راستای پیاده‌سازی و اجرای مدل ۳۴۰۰۰ در سطح شرکت‌های زیرمجموعه‌ی خود تلاش‌های زیادی کرده است. این هلدینگ در سال 1401 برای اولین بار تندیس و لوح بهترین مروج مدل ۳۴۰۰۰ منابع انسانی را دریافت کرد.
به گزارش رادیو عظام و به نقل از اسماعیل مخبری مدیر آموزش و توسعه‌ی گروه عظام، جایزه‌ی ملی مدیریت منابع انسانی بر اساس مدل ۳۴۰۰۰ هر ساله توسط دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و با حضور شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی برگزار می‌شود. در این برنامه برای اولین بار تندیس و لوح بهترین مروج مدل ۳۴۰۰۰ منابع انسانی به شخص یا سازمانی که تاثیر بسیار بالایی در ترویج این مفهوم داشته است اهدا شد و دکتر خشایار حکیمی نیاسری، معاون منابع انسانی هلدینگ عظام این جایزه را دریافت کرد.
لازم به ذکر است در سال ۱۴۰۱ با توجه به اهداف تعیین‌شده در ابتدای سال مقرر شد، تمام شرکت‌های گروه قطعات خودروی عظام در ممیزی مدل ۳۴۰۰۰ شرکت کنند. مخبری افزود «با لطف و عنایت پروردگار، همت بلند مدیران و همکاران منابع انسانی در ششمین جایزه‌ی ملی مدیریت منابع انسانی بر اساس مدل ۳۴۰۰۰ شاهد کسب تندیس و لوح در بخش‌های مختلف توسط شرکت‌های فرآوری و ساخت، پایاکلاچ، سازه‌سیم‌پویش، رادمان یدک‌اروند، سازه‌پویش و تاراذوب هستیم.» امید است در سال‌های آتی شاهد کسب افتخارات و دستاوردهای بیشتر در سایر حوزه‌ها باشیم.




 
برچسب‌ها
رویدادها