https://www.radioezam.com/FPJd/

خراسان غرق در مهر عظام

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ | منبع: رادیو عظام
بعد از افتتاح مدرسه در روستای پهنایی شهرستان قائنات استان خراسان جنوبی، تعدادی از مدارس مشارکتی مهر عظام در استان‌های خراسان رضوی و شمالی نیز افتتاح شد.
به گزارش رادیو عظام، در روز پنج‌شنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ یک مدرسه ۹ کلاسه در شهر مشهد مقدس استان خراسان رضوی افتتاح شد. این مدرسه در منطقه‌ای با تراکم جمعیت بالا در شهرستان مشهد قرار دارد و  با مشارکت گروه عظام تکمیل و افتتاح شد. لازم به ذکر است گروه عظام پروژه دیگری با ۶ کلاس درس در شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی هم در دست احداث دارد.  
در روز جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ هم مدرسه 12 کلاسه‌ای در روستای محمد علی پهلوان شهرستان بجنورد با حضور جمعی از مقامات استان از جمله نماینده مردم شهرستان بجنورد در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد. روستای محمد علی پهلوان در مجاورت فرودگاه بجنورد قرار دارد و و با وجود فاصله بسیار کم با مرکز استان، با کمبود قابل توجه فضاهای آموزشی مواجه است. با افتتاح این مدرسه حدود 800 نفر دانش آموز دختر این روستا و روستاهای اطراف، در 2 شیفت به تحصیل می‌پردازند.
در بعد از ظهر روز، جمعه  ۲۰ آبان مدرسه ۳ کلاسه مشارکتی گروه عظام با مشارکت اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان خراسان شمالی در روستای عمارت از روستاهای توابع شهرستان اسفراین نیز افتتاح و تحویل دانش آموزان روستا شد. این روستا در فاصله حدود صد کیلومتری شهرستان بجنورد قرار دارد. 
گفتنی است گروه عظام در استان خراسان شمالی در احداث ۲ پروژه مدرسه
سازی دیگر در مناطق گرمه با ۳ کلاس و مدرسه ۱۲ کلاسه در شهرستان بجنورد مشارکت دارد که در آینده تکمیل و افتتاح می‌شوند.

خراسان غرق در مهر عظام

خراسان غرق در مهر عظام

خراسان غرق در مهر عظام

برچسب‌ها
مهر عظام