https://www.radioezam.com/h0sx/

شرکت قطعات یدکی نشان پیشرو ایرانیان؛ تازه وارد همه کاره عظام 

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ | منبع: رادیو عظام
رحمت اله جعفری
پرسنل شرکت قطعات یدکی نشان پیشرو ایرانیان 

شرکت قطعات یدکی نشان پیشرو ایرانیان؛ تازه وارد همه کاره عظام 
19 مهر ماه سالروز تاسیس شرکت قطعات یدکی نشان پیشرو ایرانیان است؛ این شرکت یکی از زیرمجموعه‌های گروه قطعات خودرو عظام است که در زمینه تامین برخی از قطعات یدکی فعالیت می‌کند.
محل این شرکت واقع در شهرک صنعتی شمس آباد بزرگراه تهران – قم و مساحت کلی آن 24000 متر است که شامل دو سوله(یک سوله یک طبقه و یک سوله دو طبقه)انبار و بسته ی بندی قطعات است. از قطعات موجود در این شرکت می توان به انواع لنت‌های ترمز، میل لنگ، سرسیلندر و ... اشاره کرد. همچنین تعداد پرسنل مستقر در این سایت حدود 60 نفر است که برخی از آن ها پیمانکار و برخی شرکتی هستند.
مسیر فعالیت این شرکت تازه تاسیس بدینگونه است که با هدف حمایت از تامین کنندگان داخلی، برخی از قطعات یدکی که در سایر شرکت‌های گروه قطعات خودرو عظام تولید نمیشوند را از تامین کنندگان داخلی تهیه و با ارتقا فنی و بهبود کیفیت آن ها، اقدام به ارائه آن ها به بازار می نماید.

شرکت قطعات یدکی نشان پیشرو ایرانیان؛ تازه وارد همه کاره عظام 

به مناسبت افتتاح این شرکت، پای صحبت های رحمت اله جعفری از پرسنل شرکت قطعات یدکی نشان پیشرو ایرانیان درباره کار در این مجموعه نشستیم که روایت او از کار در این کارخانه، در زیر آمده است: 
«رحمت اله جعفری هستم. پنجاه و چهار ساله. ساکن تهران. متاهل هستم و 2 دختر و 2 پسر دارم. در کارخانه نشان و در قسمت بسته بندی کار می‌کنم. ما در شرکت دینام، استارت، دیسک و صفحه و قطعاتی مثل آن تولید می‌کنیم. من دو سال است که در عظام مشغول به کار شدم. قبل از آن در همدان زندگی می‌کردم. کار در عظام برای من راحت  است. کلا طوری کار کرده‌ام که خودم را با شرایط وفق می‌دهم. شاید این کارها برای جوان‌ترها سخت باشد و گاهی چون کار دشوار است آن‌ها به کار خود ادامه ندهند. ولی چون من کار سخت زیاد انجام دادم از پس این کار هم برمی‌آیم.

شرکت قطعات یدکی نشان پشرو ایرانیان؛ تازه وارد همه کاره عظام 

من در کنار جوانان با هم کار می‌کنیم. روزها ساعت شش صبح از خانه به سمت کارخانه راهی می‌شوم و ساعت هفت شروع روز کاری ما است. تا ساعت 4 و بیست دقیقه ساعت اصلی کارمان است و بعد از آن تا هفت شب به صورت اضافه کاری در کارخانه مشغول به کار هستم. هر روز به طور ثابت در کارخانه کار می‌کنم. دو نفر از دوستانم که آشنا بودند به  من پیشنهاد کار در عظام را دادند. مدتی در عظام به صورت روز مزد کار می‌کردم و بعد از آن استخدام هلدینگ عظام شدم. در عظام کارم نسبت به جاهایی که قبلا کار می‌کردم بهتر است. کارم را دوست دارم. جای قبل که کار می‌کردم حقوق و مزایای درستی نداشتم و پرداخت نمی‌کردند، به همین خاطر بعد از آشنا شدن با عظام آن‌جا را ترک و عظام را انتخاب کردم. رابطه با همکاران خوب است و همه صمیمی هستیم و در کنار هم کار می‌کنیم. هر کار سختی‌های خود را دارد و باید آن را انجام داد و تحمل کرد. همیشه که کارها آسان و سبک نیست، گاهی راحت است، گاهی سخت. کارخانه فضای خوبی دارد. در کل همه پرسنل و سرپرست و مدیران خوبند و ما در کنار هم کار می‌کنیم.»