https://www.radioezam.com/jcVr/

را‌ه‌اندازی استخر دختران و پسران مجموعه آکادمی مهرعظام قزوین

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | منبع: رادیو عظام
استخر آکادمی مهر عظام قزوین در بخش پسران و دختران با تلاش‌های انجام شده و هماهنگی ومساعدت معاونت دانشگاه آزاد قزوین راه‌اندازی شد.
به گزارش رادیو عظام و به نقل از آقای نادری نسب مربی آکادمی مهر عظام قزوین یک استخر با امکانات عالی برای فعالیت‌های تفریحی و آموزشی فوتبالیست‌ها  و فوتسالیست‌ها در دو بخش پسران و دختران راه‌اندازی شد.
آکادمی مهرعظام قزوین پس از برنامه‌ریزی انجام شده تمام 2200 شاگرد خود که در حوزه فوتبال و فوتسال فعالیت می‌کنند را به صورت رایگان مورد پوشش قرار داده تا همه بتوانند از یک استخر بهداشتی و با کیفیت استفاده کنند. 
این آکادمی علاوه بر این که فوتبالیست‌ها و فوتسالیست ها و کسانی که در مهرعظام فعالیت ورزشی دارند را مورد پوشش قرارداده، خانواد‌ه‌های آن‌ها را  نیز مورد پوشش آموزشی تفریحی قرار داده. دو استخر مجزا برای بانوان و آقایان تهیه شده که در مجاورت هم قرار دارند و  همزمان خانواده‌ها این امکان را دارند که حضور داشته و پدر و مادر و فرزند خانواده از این امکانات استفاده کنند.علاوه بر پوشش‌دهی ورزشکاران مهرعظام با هماهنگی دانشگاه تلاش شده که به خانواده‌های آن ها هم خدماتی همچون تخفیف بین 50 تا 70 درصد فراهم شود. روز جمعه در آکادمی مهرعظام روز خانواده اعلام شد که خانواده‌ها بتوانند از استخر تفریحی و آموزشی استفاده کنند و در کنار هم از فعالیت‌های آموزشی ورزشی لذت ببرند.

را‌ه‌اندازی استخر دختران و پسران مجموعه آکادمی مهرعظام قزوین