https://www.radioezam.com/XZSO/

فعالیت 1600 دختر و پسر در آکادمی مهر عظام قزوین

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | منبع: رادیو عظام
فعالیت 1600 دختر و پسر در آکادمی مهر عظام قزوین 
آقای علی کفاشیان، رییس هیات مدیره به همراه آقای علی پارسی، مدیر عامل باشگاه مهرعظام و همچنین آقای جعفر هوشمند، مسئول آکادمی اسلامشهر در سفری به قزوین از فعالیت‌های آکادمی مهر عظام این استان بازدید کردند؛ استانی که تاکنون حدود 1600 دختر و پسر را تحت پوشش قرار داده است و از این تعداد تقریبا نیمی دختر و نیمی پسر هستند. 
در این سفر یک روزه که به میزبانی آقای حافظ نادری‌نسب، مسئول آکادمی مهرعظام قزوین انجام شد، فرصتی دست داد تا فعالیت‌های باشگاه در مناطق مختلف قزوین مورد بررسی قرار گیرد. 

فعالیت 1600 دختر و پسر در قزوین 

"حصار خروان" اولین منطقه‌ای بود که میزبان مدیران باشگاه مهر عظام شد. منطقه‌ای که تاکنون بیش از 100 کودک و نوجوان فعالیت خود را در آن آغاز کرده‌اند. از سوی آقای کفاشیان، به مسئولان این بخش توصیه شد که فعالیت‌ها را در بخش دختران نیز آغاز کنند.
در ادامه این بازدید مسئولان باشگاه مهرعظام به "بیدستان" رفتند. جایی‌که تاکنون فعالیت 150 کودک و نوجوان آغاز شده است؛ بچه‌هایی که بسیار علاقه‌مند کارشان را دنبال می‌کنند.
در جریان بازدید از بخش‌های مختلف آکادمی مهر عظام قزوین، فرصت حضور در " مرکز رشد فناور دانشگاه قزوین" نیز فراهم شد. یکی از اتاق‌های این مرکز به عنوان دفتر فعالیت‌های آکادمی مهرعظام در نظر گرفته شد که حضور مدیران باشگاه به منزله افتتاح این دفتر هم بود.

فعالیت 1600 دختر و پسر در قزوین 

"تاکستان" یکی دیگر از مراکز فعال مجموعه مهرعظام در قزوین است؛ جایی‌که 200 دختر آموزش را آغاز کرده‌اند. علی رحمانی، رییس اداره ورزش شهرستان تاکستان به همراه جمعی از مسئولان شورای شهر به استقبال مسئولان باشگاه آمدند که این حضور حکم افتتاحیه این مرکز را نیز داشت.

فعالیت 1600 دختر و پسر در قزوین 

نکته قابل توجه این بازدیدها، استقبال گسترده خانواده‌ها و شور و هیجان بالای بچه‌ها بود، به طوریکه تقریبا همه سالن‌ها پر بود از خانواده‌هایی که از فعالیت فرزندشان در این مجموعه ابراز شادی و رضایت می‌کردند و همه می‌خواستند با مدیران باشگاه عکس یادگاری بگیرند، تا این روزها و حال خوبش را فراموش نکنند.در جریان مراسمی که در تاکستان ترتیب داده شده بود، آقای علی کفاشیان در سخنانی، تاکید کرد باشگاه مهرعظام از رشته‌های شنا، ژیمناستیک و دوومیدانی هم حمایت می‌کند و اگر بچه‌هایی هستند که تمایل به فعالیت در این رشته‌ها دارند و مستعد هستند، شرایط تمرین و فعالیت‌شان فراهم شود. 

فعالیت 1600 دختر و پسر در قزوین 

"اقبالیه" و "شیداصفهان" هم دو منطقه دیگر هستند که فعالیت آکادمی مهرعظام قزوین به آنجا رسیده و تعداد قابل توجهی از کودکان و نوجوانان علاقه‌مند را جذب کرده است. نکته قابل توجه در این مناطق تعداد بالای دخترانی است که تحت پوشش قرار گرفته‌اند و با انگیزه بالایی کارشان را ادامه می‌دهند. 
بعد از عبور از شهرستان‌ها و روستاها، نوبت به قزوین رسید که در این شهر هم فعالیت‌ها در چند سالن دنبال می‌شود. با توجه به فشردگی برنامه، یک گروه در ورزشگاه معلم و چند گروه هم به طور مشترک در مجموعه جنت، میزبان مدیران باشگاه مهرعظام بودند. از سوی مسوولان مربوطه گفته شد بیش از 600 کودک و نوجوان در این سالن‌ها و زمین‌های فوتبال تمرین می‌کنند که با توجه به نزدیکی تابستان و شروع فعالیت‌ها، این تعداد رو به افزایش است.

فعالیت 1600 دختر و پسر در قزوین