https://www.radioezam.com/PV7t/

ساخت اتاق نمک در سرای عامری‌ها

تاریخ انتشار: ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | منبع: رادیو عظام
ساخت اتاق نمک در سرای عامری‌ها
 
اگر به شما توصیه کردند، در محیطی زیبا امکان تجربه نمک درمانی برایتان وجود دارد تعجب نکنید. در بوتیک هتل سرای عامری‌های کاشان امکان تجربه نمک درمانی برایتان وجود دارد.
به‌گزارش رادیو عظام و به نقل از روابط عمومی بوتیک هتل سرای عامری‌ها، اتاق نمک سرای عامری‌ها که یکی از معدود اتاق‌های نمک استاندارد در سطح کشور است در حال تکمیل و بهره‌برداری است.
اتاق نمک سرای عامری ها

اتاق نمک فضایی پوشیده شده از لایه های چندتایی نمک در دیوار های داخلی ، سقف و کف اتاق می باشد ، طبیعی بودن محیطی بدون باکتری و طراحی زیبا و نورپردازی فضا با توجه به اثرات خواص درمانی رنگ ها باعث آرامش و کاهش استرس و فشار می شود. استنشاق گرد نمک در فضای اتاق نمک مکمل خواص درمانی اتاق نمک بوده و روند بهبود بیماری را تسریع می دهد .
اتاق نمک سرای عامری‌ها از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده است که شامل تخت شن داغ، تخت روغن داغ، ماساژ و بخش‌های دیگری است.

نمک‌درمانی ( Halotherepy ) به طور گسترده‌ای در قرن‌های گذشته برای درمان طبیعی برخی بیماری‌ها به کار برده می‌شده است. فضای درمان‌کننده غارهای نمک در حدود 15-11 قرن قبل از میلاد به خوبی نشان می‌دهد که آنها از اثرات شفابخش این غارها کاملاً شناخت داشته‌اند.
نمک‌درمانی از مؤثرترین روش‌های درمان بیماری‌های پوستی و تنفسی است. از بین بردن التهاب مجاری تنفسی و سینوزیت، بهبود سفره‌های مصرف سیگار و دخانیات، درمان سرماخوردگی عمومی و آنفلوآنزا، خواب راحت و کاهش خروپف در خواب،  بهبود بیماری‌ها و حساسیت‌های پوستی، زدودن آلودگی‌های هوایی از مجاری تنفس،  کاهش واکنش‌های آلرژیک به آلودگی‌ هوا، استرس مزمن و خستگی‌های مزمن بی‌دلیل، کمک به کاهش التهاب و درمان عفونت گوش نظیر اگزما، آکنه، درماتیت و  پزوریازیس از مزایای اتاق نمک است.

اتاق نمک سرای عامری ها