https://www.radioezam.com/A1w7/

شرکت آکادمی مهر عظام در انتخابی تیم ملی

تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ | منبع: رادیو عظام
شرکت آکادمی مهر عظام در انتخابی تیم ملی
تیم‌ فوتبال دختران آکادمی مهر عظام در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کرد.
به گزارش رادیو عظام، جعفر هوشمند مدیر آکادمی مهر عظام گفته است این تیم‌ در دو فستیوال شرکت کرده که هر دو، حکم انتخابی تیم ملی را داشته‌ است. 
هوشمند که مربی فوتبال و دو و میدانی دختران آکادمی است، گفته است که علاوه بر مسابقات این رده، تیم‌های این آکادمی در رده‌های خردسال هم در رقابت‌های منطقه‌ای شرکت کرده و به پیروزی‌هایی دست پیدا کرده‌اند. تیم نوجوانان آکادمی هم بعد از خرید امتیاز یک تیم، ‌در لیگ برتر واحد جنوب غرب شرکت  کرد. 
آکادمی مهر عظام در 15 خرداد 1400 کار خود را به صورت رسمی شروع کرد. این باشگاه در سه رده سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان مشغول به فعالیت است.
مدیر آکادمی مهرعظام گفته است که یکی از اهداف باشگاه، توسعه فوتبال و استعدادیابی و شناخت بهترین بازیکن‌ها و تشکیل تیم فوتبال برای رده‌های بالاتر است. هدف غایی این است که این تیم‌ها، بتوانند در مسابقات کشوری و آسیایی شرکت کنند.
مربیان خبره و نام آشنایی همچون علی صانعی، محمود قاضی، صفایی، علیرضا حمدالهی، عباس حسینی و هم چنین خانم‌ها حسن زاده، فتحی، رنجبر که اکثرا از مربیان تیم ملی هستند در این آکادمی به آموزش شاگردان آکادمی مشغول هستند.
همچنین سیزده دختر در دو میدانی سه روز در هفته در حال آموزش  هستند و در آینده نزدیک تصمیم بر آن است که در کنار فوتبال، دومیدانی و شنا هم به صورت گسترده فعالیت خود را آغاز کند.

پرورش فوتبالیست برای تیم‌ملی در آکادمی دختران عظام

تیم فوتبال آکادمی دختران عظام

 
 بازدید عباس ایروانی از آکادمی مهرعظام

بازدید عباس ایروانی از آکادمی مهرعظام

کفاشیان: آکادمی مهر عظام الگوی کشور است