https://www.radioezam.com/Vm1B/

انتصاب جناب آقای پوررضا به عنوان مدیر عامل جدید فرآوری و ساخت

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | منبع: رادیو عظام
انتصاب جناب آقای پوررضا به عنوان مدیر عامل جدید فرآوری و ساخت
جناب آقای پوررضا در روز سه‌شنبه 11 آبان 1400 به عنوان مدیرعامل جدید شرکت فرآوری و ساخت، از زیر مجموعه‌های گروه عظام، منصوب شدند.
گروه عظام به فراهم آوردن فضای لازم جهت استفاده بهینه از انرژی و خلاقیت نیروهای داخل شرکت توجه ویژه‌ای دارد و با گردش کار و انتصاب سمت‌های جدید، انگیزه فعالیت جمعی را در زیرمجموعه‌های خود فراهم می‌کند. 
کارخانــه فرآوری و ساخت قطعات خودرو ایــران در شهر صنعتی رشت واقع شده. این کارخانه انــواع کمک فنرهای خودروهای سنگین و نیمه سنگین و موتور سیکلت تولید می‌کند. 
کسب نشان واحد تولیدی نمونه در چندین سال مختلف و صادرات  قطعات خودرو به تولیدکنندگان خارجی خودرو  از جمله کشور روسیه، از دیگر افتخارات ارزشمند این واحد تولیدی نمونه محسوب می‌شود.
آقای پوررضا در گفت و گو با رادیو عظام،‌ درباره چشم‌اندازیش در مسئولیت جدیدش گفته است: «من از سال 79 همکاری خودم را با هلدینگ عظام شروع کرده‌ام. طی 20 سال گذشته در سمت و مسئولیت‌های مختلفی در هلدینگ عظام مشغول به کار بوده‌ام. در ابتدا از جناب آقای ایروانی و آقای میرزایی تشکر ویژه می‌کنم که این مسئولیت بزرگ را به من داده‌اند. 
دی ماه 1400 بزرگ‌ترین خط تولید کمک فنر و جعبه فرمان در شرکت فرآوری و ساخت استارت خواهد خورد و با همت خداوند تمام تلاش من این است که مانند سال‌های قبل افتخارات بیشتری در زمینه صنعتی و تولید توسط این شرکت اخذ شود.»

 پوررضا همچنین درباره چالش جدید پیش رویش هم گفته است: «در تمام 20 سالی که در گروه عظام شاغل بوده‌ام کارهای محوله را به خوبی و به بهترین شکل انجام داده و تحویل داده‌ام، آرزو دارم که در این مسئولیت نیز بتوانم آن‌طور که باید و شایسته است سربلند شوم و آرزوی موفقیت روز افزون برای گروه عظام و بنیان گذار عزیز آن دارم.»

پور رضا مدیر عامل فرآوری و ساخت