https://www.radioezam.com/3lDn/

منصور میرزایی مدیر هلدینگ عظام، ورزش صبحگاهی باید به روتین گروه عظام بدل شود

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | منبع: رادیو عظام
منصور میرزایی مدیر هلدینگ عظام، ورزش صبحگاهی باید به روتین گروه عظام بدل شود
مهندس منصور ‌میرزایی، مدیر هلدینگ عظام، در راستای ترویج ورزش همگانی در زیرمجموعه‌های هلدینگ، برنامه ورزش مشترک با پرسنل را در آینده نزدیک اجرا خواهد کرد. 
مهندس میرزایی که یکی از مدیران ورزشکار هلدینگ است، در گفت و گو با رادیو عظام گفته است که حاضر است برای نهادینه کردن ورزش در زیرمجموعه‌ها، در سفر به کارخانه‌ها، همراه با پرسنل ورزش صبحگاهی برگزار کند. 
او در این باره به رادیو عظام گفته است: « مدیر هلدینگ عظام هم می‌تواند به عنوان ماموریت کاری، با هدف ترویج ورزش به کارخانه‌های مختلف برود و در برنامه‌‏های ورزش صبحگاهی با پرسنل شرکت کند. ما باید ورزش را به یک عادت تبدیل کنیم.»
مهندس میرزایی به خاطر سحرخیزی و ورزش منظم روزانه و تشویق همکاران به ورزش کردن مشهور است. او گفته است که ورزش کردن را تنها با فعالیت‌های انگیزشی می‌توان در زیرمجموعه‌ها توسعه داد و اجبار به ورزش، نتیجه عکس خواهد داشت. 
او به رادیو عظام گفته است: « انسان همیشه از کار اجباری فرار می‌کند، حتی اگر به نفعش باشد. ما باید به شکلی انجام بدهیم که پرسنل با رغبت خودشان شروع کند. اگر با میل و رغبت پای کار بیایند نمی‎شود آنها را از علاقه‌شان جدا کرد. ولی وقتی اجباری شود، از هر فرصتی برای برگزار نشدن برنامه ورزش استقبال می‌کنند.»
ورزش صبحگاهی، به خاطر شرایط همه‌گیری کرونا در زیرمجموعه‌ها چندان جدی گرفته نمی‌شود. زیرمجموعه‌ها هم استانداردهای متفاوتی در امر تشویق پرسنل به ورزش کردن دارند. این در حالی است که آقای عباس ایروانی، بنیان‌گذار هلدینگ عظام بر توسعه و ترویج ورزش در هلدینگ عظام توجه ویژه‌ای دارند و گفته که عظام، در مساله تهیه امکانات ورزشی برای پرسنل، مضایقه نخواهد کرد. 
مهندس میرزایی درباره اثرات نهادیه شدن ورزش در هلدینگ هم گفته است: «اگر ورزش کردن عادت روزانه شما باشد و شما یک روزی به هر دلیل ورزش نکنید، در کارها کسل هستید و احساس میکنید که یک چیزی کم دارید. اما وقتی که طبق عادت ورزش را انجام میدهید آماده این هستید که با طمانیه بیشتر حرف هم گروهی هایتان را بشنوید، و حرفهای خودتان را بزنید و در طول روز با اعتماد به نفس بیشتری کار می‌کنید و به اصطلاح کم نمی‌آورید.»



ورزش صبحگاهی مشترک با حضور مهندس میرزایی